درباره سایت

مقالات ISI مدیریت دولتی

مقالات ISI مدیریت دولتی

ترجمه مقاله ارزیابی امنیت اطلاعات در مدیریت دولتی

ارزیابی امنیت اطلاعات در مدیریت دولتی 

چکیده

پیاده‌سازی فن‌آوری اطلاعات در بیشتر زمینه‌های فعالیت دولت، و اقتصاد جامعه، فرصت‌های بسیاری را در رابطه با اتوماسیون فرآیندهای مدیریت، تولید می‌کند. افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات، همزمان تحقق یافته.، معرفی فن‌آوری اطلاعات راهکارهای موجود در بخش دولتی به ضرورت تامین امنیت خدمات تحقق یافته اشاره دارد. به همین دلیل در نهاده‌ای دولتی، امنیت اطلاعات سیستم مدیریت به اجرا در می‌آید که هدف از آن تامین امنیت است. منابع اطلاعاتی یک موسسه و تحقق بی وقفه این موسسه ماموریت. (ISMS) یک مجموعه از برنامه‌ریزی و تعهدات سازمانی را پوشش می‌دهد و مبتنی بر ریسک است. مدیریت تهدیدات اطلاعاتی که می‌تواند اثر مخربی بر عملکرد سیستم داشته باشد موسسه دولتی. بنابراین، مدیریت امنیت اطلاعات در جامعه مدیریت کیفیت، قابلیت اطمینان، و کیفیت وظایف عمومی تحقق یافته را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. تحلیل مشکلات مربوط به پدیده‌های جهانی در حوزه اطلاعات محیط کشور به ادراک روند توسعه تهدیدات مربوط به اطلاعات می‌پردازد. عناصر زیر ساخت‌های حیاتی دولت به طور مثال WEF، ۲۰۱۹. کشورهایی که مدیریت دولتی بر پایه فن‌آوری‌های جدید عمل می‌کند و نسبت به آن حساس است. تداخل در فرآیندهای اطلاعات. پیش‌گیری از تهدید و تامین امنیت اطلاعات یک چالش مهم، هم برای کشورهای خاص، هم برای کشورهای معمولی است. جوامع بین‌المللی. بسیاری از کشورها و سازمان‌ها نیاز به توسعه راه‌حل‌های کارآمد را تعیین می‌کنند. 

مدیریت متاداده: شبکه‌ های عملی، قالب‌ های تکنولوژیکی و کار فراداده در یک کتابخانه دیجیتال

ترجمه مقاله مدیریت متاداده: شبکه‌ های عملی، قالب‌ های تکنولوژیکی و کار فراداده در یک کتابخانه دیجیتال

چکیده

سازمان‌هایی که سیستم‌های اطلاعاتی را توسعه می‌دهند معمولا آرام هستند. از اعضا و گروه‌ها با پس‌زمینه‌های تکنولوژیکی متفاوت تجارب، در حالی که این پس‌زمینه ‌های مختلف برای حمایت ضروری هستند، ابعاد مختلف توسعه سیستم اطلاعات، همزمان زمانی که آن‌ها می‌توانند منجر به موانعی برای به اشتراک گذاری دانش سازمانی شوند، و در نتیجه می‌تواند مانع از این کار شوند. درک این که چگونه تکنولوژی پیشینه گروه‌های سازمانی تشکیل می‌شود و به این ترتیب وساطت می‌شود. اطلاعات مفیدی در مورد چگونگی رخ دادن توسعه سیستم اطلاعاتی فراهم می‌کند. در زمینه‌های (سازمانی). این مقاله به این بحث کمک می‌کند مطالعه موردی کیفی و تفسیری یک تیم کوچک که مشغول تهیه آن است. فراداده برای یک کتابخانه دیجیتالی: تعدادی از افراد غیر منتظر و مقاوم مشکلاتی  را ایجاد کرد که این کار فراداده را به تاخیر بیندازد. نقاشی نظریه‌های مربوط به شبکه‌ها، چارچوب‌های فنی، و دورنما این مقاله با استفاده از زبان قوم شناختی و عملی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مصاحبه مبتنی بر پژوهش، بررسی درک اعضای پروژه از فراداده. این تجزیه و تحلیل شبکه‌های مختلف عمل را شناسایی کرد.  چارچوب‌های تخصصی در این پروژه، از جمله کارکنان IT، که یک چشم‌انداز مدیریت سیستم‌ها، و اعضای هیات‌علمی، که چشم‌انداز پژوهش نظری. تنش‌های ناشی از این تفاوت‌ها توضیح داده می‌شود، همان طور که روش‌هایی که پروژه آن‌ها را حل و فصل می‌کند. دو یافته‌ها حاکی از آن است که مذاکرات بین جمعی صرفا برقرار نشده است بین شبکه‌های فردی عمل در پروژه، اما با توجه به مرجع به یک جامعه در حال ظهور که به عنوان یک شی مرزی عمل می‌کرد، و مذاکرات بین جمعی نیز باید اجرا شود. در طول زمان، با این شکل اخیر مذاکره به سختی می توان به آن دست یافت. 

قالب‌ های تکنولوژیکی در مدیریت دولتی: مدیران عمومی درباره داده‌ های بزرگ چه فکر می‌کنند؟

ترجمه مقاله قالب‌ های تکنولوژیکی در مدیریت دولتی: مدیران عمومی درباره داده‌ های بزرگ چه فکر می‌کنند؟

چکیده

در میان بزرگ‌ترین سازندگان و نگهدارنده داده‌ها در بسیاری از کشورها، ادارات دولتی به دنبال آن هستند تا راه‌هایی برای مهار کردن تکنولوژی اطلاعات بزرگ پیدا کنند، با این حال استفاده از داده‌های بزرگ در بخش دولتی همچنان محدود ادامه دارد. علی‌رغم مطالعات متعدد با هدف روشن کردن اصطلاح داده‌های بزرگ، برای بسیاری از مدیران عمومی، باقی می‌ماند. روشن نیست که این فن‌آوری چه کار می‌کند و به مدیریت دولتی ارائه می‌دهد یا خیر. با استفاده از مفهوم تکنولوژی ما به بررسی فرضیات، انتظارات، و درک می‌پردازیم که مدیران اجرایی به آن نیاز دارند. (تفسیر داده‌های بزرگ). ما فریم های بزرگ داده را شناسایی می‌کنیم، از علاقه مندان درونی گرفته تا تکنو - جهت دار که هر کدام نقطه نظرات خاص مدیران را در ارتباط با معرفی داده‌های بزرگ در ادارات دولتی نشان می‌دهد. یافته‌های ما ناهماهنگی را نشان می‌دهد بین برداشت‌های مختلف و آشکار سازی، تردید گسترده بین مدیران عمومی، کمک به درک بهتر این که چرا استفاده بالفعل از داده‌های بزرگ در بخش دولتی بسیار محدود است.

ترجمه مقاله کارآفرینی سازمانی (HRM) برای سازمان‌های تجاری پایدار

دانلود مقاله کارآفرینی سازمانی (HRM) برای سازمان‌های تجاری پایدار (ترجمه مدیریت دولتی ۲۰۲۰- نشریه الزویر)

چکیده

درحالی که کسب و کارها فشار بیشتری از طیف وسیعی از ذینفعان درگیر با ترویج یک رویکرد متوازن برای مدیریت مطالبات رقابتی برای افزایش سودآوری، بهبود شرایط اجتماعی و احیای سلامتی زمین، فرصت‌های جدیدی برای (HRM) را تجربه می‌کنند. محققان و متخصصان برای مشارکت در پی‌گیری پایداری کمک می‌کنند. با این حال، منطق اساسی پایداری به طور قابل‌توجهی از هم جدا است. دیدگاه غالب در محیط کسب‌ وکار امروزی است. براساس ادبیات نظریه سازمانی، ما مفهوم (HRM) را معرفی می‌کنیم کارآفرینی سازمانی برای بررسی تناقضات و فرصت‌های نوظهور در ارتباط با نیاز مبرم به رویکردهای پایدار برای مدیریت سازمان‌های تجاری را بهبود میبخشد. ما به عنوان راهنمایی برای کار آینده، توضیح می‌دهیم که چگونه اقدامات محققان و متخصصان (HRM) می‌تواند تحریک تحول از یک فلسفه مدیریت منابع انسانی که بر شاخص‌های مالی برای ارزیابی اثربخشی در برابر فلسفه مدیریت منابع انسانی متکی است. رویکرد سه‌جانبه به پایداری، نشان دادن نگرانی برابر برای عملکرد اقتصادی، زیست‌محیطی و اجتماعی. تمرکز روی سازمانی تغییراتی که عملکرد زیست محیطی را بهبود می‌بخشد، از مفهوم کارآفرینی سازمانی (HRM) استفاده می‌کنیم تا راه ‌هایی را برای متخصصان (HRM) در نظر بگیریم تا ذینفعان داخلی و خارجی را به منظور ایجاد ارزش در سازمان‌هایی که پایداری را دنبال می‌کنند، در نظر بگیریم. در نهایت، فعالیت‌هایی که تشکیل کارآفرینی سازمانی (HRM) برای کسب‌ وکار پایدار توسعه قابلیت‌هایی است که سازمان‌های مبهم را توصیف می‌کنند. 

ترجمه مقاله پیچیدگی رهبری در اشکال سازماندهی بروکراتیک: یک مدل (meso)

دانلود مقاله پیچیدگی رهبری در اشکال سازماندهی بروکراتیک: یک مدل (meso) (ترجمه مدیریت دولتی ۲۰۲۰- نشریه الزویر)

چکیده

ما نظریه رهبری پیچیدگی را در نظر می‌گیریم Uhl – Bien)، M.( )ماریون، (Marion، )مک کل وی، بی. ۲۰۰۷( تیوری رهبری پیچیدگی: تغییر رهبری از عصر صنعتی به عصر دانش و فصلنامه رهبری، در زمینه‌های اشکال بروکراتیک سازماندهی برای توصیف اینکه چگونه پویایی انطباقی می‌تواند در ترکیب با توابع مدیریتی برای تولید پیدایش و تغییر در سازمان‌ها کار کند، باید رویکردهای رهبری پیچیدگی با تایید مرکزی استدلال (meso) که رهبری چند سطحی، فرآیندی، بافتی و تعاملی است، سازگار باشد. در این مقاله ما بر روی عملکرد انطباقی، یک فرآیند تعاملی بین رهبری انطباقی رفتار عامل و پویایی پیچیدگی پویایی شناسی اجتماعی غیر عامل، تمرکز‌کنیم که نتایج اضطراری را تولید کنیم به عنوان مثال، نوآوری، یادگیری، سازگاری برای شرکت. گزارش هایی در رابطه با اعمال رهبری پیچیدگی در اشکال بروکراتیک سازماندهی ارائه می‌شود.

ترجمه مقاله محیطی که منجر به نوآوری بروکراتیک می‌شود؟ بررسی پتانسیل کارآفرینی عمومی در (FEMA)

دانلود مقاله محیطی که منجر به نوآوری بروکراتیک می‌شود؟ بررسی پتانسیل کارآفرینی عمومی در (FEMA) (ترجمه مدیریت دولتی ۲۰۲۰- نشریه الزویر)

چکیده

توانایی سازمان‌های مدیریت اورژانسی که به طور موثر در چشمان فرد عمل می‌کنند بحث شده‌ است که مردم از فرهنگ سازمانی، و یک تمایل برای غلبه بر مسیر استفاده می‌کنند. اثرات وابسته که ممکن است مانع از تغییرات برای افزایش تامین خدمات شود. یک مکانیسم ایجاد کرد. کارآمد بودن در غلبه بر وابستگی مسیر سازمانی و ارائه خدمات بی‌اثر است. زیرا کارآفرینی عمومی چندین ویژگی زمینه‌ای کارآفرینی عمومی برای تشویق نوآوری هستند. این مطالعه حضور عوامل زمینه‌ای نشان‌داده‌شده که این  را مورد بررسی قرار می‌دهد. کارآفرینی عمومی را در (FEMA)، که برای حاکمیت شهری محلی نیز قابل‌اجرا می‌باشد، تشویق میکند. (مدیریت سازمان، مدیریت بحران فدرال) مدیریت بحران مالی سازمان ملل متحد، از دیرباز به عنوان ناکارآمد و مقاوم در برابر تغییرات سازمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌است. استفاده یک نمونه از کارمندان (FEMA)، این مطالعه نشان می‌دهد که اکثر کارکنان (FEMA)، سازمان را در معرض کارآفرینی عمومی می‌دانند؛ با این حال، این ادراک تحت‌تاثیر ویژگی‌های شخصی فرد قرار می‌گیرد. علاوه بر یافته‌ها، این مطالعه پیشنهاداتی را ارائه می‌دهد که تحقیق و بررسی آینده در حوزه کارآفرینی عمومی در شرایط اضطراری مدیریت است.

ترجمه مقاله کارآفرینی اجتماعی و عملکرد سازمانی: مطالعه نقش میانجی گری شایستگی‌های متمایز در بازاریابی

دانلود مقاله کارآفرینی اجتماعی و عملکرد سازمانی: مطالعه نقش میانجی گری شایستگی‌های متمایز در بازاریابی (ترجمه مدیریت دولتی ۲۰۲۰- نشریه الزویر)

چکیده

اقتصاد اجتماعی گزینه‌ای است که بهترین پاسخ را در زمان بحران ارائه می‌دهد. در این زمینه اجتماعی شرکت‌های اقتصادی نقشی اساسی در ترویج رشد پایداری را بازی می‌کنند. این تحقیق در حال حاضر اهمیت کارآفرینی اجتماعی در عملکرد سازمانی یک شرکت بررسی می کند. این برنامه همچنین قصد دارد نشان دهد رابطه مثبت بین حوزه‌ای که کارآفرینی اجتماعی در آن اجرا می‌شود و ایجاد آن قابلیت‌های بازاریابی متمایز و نیز نقش واسطه‌ای این قابلیت‌ها بین کارآفرینی اجتماعی و عملکرد سازمانی هستند را برای این منظور تحلیل کند. (۲۲۱) - اقتصاد اسپانیا: این نهادها از ژانویه تا مه ۲۰۱۴ توسعه یافته‌اند. برای ارزیابی عملکرد سازمانی، a مقیاس تایید شده مورد استفاده قرار گرفته‌است (Nakata، ۲۰۰۸)، زیرا دارای ویژگی‌هایی است که برای آن‌ها ضروری است. این تحقیق. برای دو سازه باقیمانده، یعنی کارآفرینی اجتماعی و بازاریابی متمایز. توانایی‌ها و قابلیت‌های خاص با در نظر گرفتن تحلیل  توسعه‌یافته اند. ویژگی‌هایی که می‌تواند به اعتبار سنجی رابطه میان سه متغیر پیشنهادی منجر شود. نتایج یک رابطه مثبت بین حوزه‌ای که یک سازمان کارآفرینی اجتماعی را معرفی می‌کند و عملکرد سازمانی، کارآفرینی اجتماعی و ایجاد قابلیت‌های بازاریابی متمایز، همچنین تاثیر توانایی‌های بازاریابی متمایز به عنوان یک متغیر میانجی در رابطه بین میزان اجرای کارآفرینی اجتماعی و عملکرد سازمانی را بررسی خواهد کرد.

ترجمه مقاله ایجاد یک سازمان تحقیقاتی سنتی از طریق کارآفرینی عمومی

دانلود مقاله  ایجاد یک سازمان تحقیقاتی سنتی از طریق کارآفرینی عمومی (ترجمه مدیریت دولتی 2020- نشریه الزویر)

چکیده

کارآفرینی عمومی بسیار شبیه به همتای بخش خصوصی خود است؛ با این حال، کارآفرینان عمومی به دلیل رقابت ضعیف با چالش‌های بیشتری مواجه هستند نیروهای عمومی در بخش عمومی نسبت به بخش خصوصی با اهدافی که اغلب وجود دارند، تعریف ضعیف و عملکردی که اندازه‌گیری آن دشوار است.، با وجود تاثیر آن بر روی کار عمومی، نحوه اجرای تغییرات موفقیت در سازمان‌های بخش دولتی کارآفرینی بیشتر قابل‌درک است. این مقاله تحقیقی در حال حاضر به طور خلاصه بیان می‌کند : در زمینه کارآفرینی عمومی و ارائه یک مطالعه موردی تفصیلی از یک موفقیت تحول کارآفرینی در یک سازمان بخش دولتی. یک فرآیند پنج مرحله‌ای استفاده از آن برای افزایش رفتارهای کارآفرینانه در بخش دولتی مورد استفاده قرار گرفت. سازمان و نتایج کیفی و کمی ثابت ماند. بهبود عملکرد بیش از ۴ سال یعنی عملکرد کمی در برخی مساحت بیشتر از ۱۰ برابر بیشتر از این است. ما گام‌های کلیدی موفقیت تولید شده را توضیح می‌دهیم پیامدها و چگونگی اجتناب از چالش‌های رایج در اجرای ادامه کار رفتارهای کارآفرینانه در زمینه‌های بخش دولتی.

ترجمه مقاله سیستم‌های فرامرزی دولت الکترونیک: عوامل تعیین‌کننده عملکرد

چکیده

این مطالعه، عملکرد سیستم دولت الکترونیک مرزی را مورد بررسی قرار می‌دهد. این رشته از مطالعات در بخش زمینه‌های دولت الکترونیک، مدیریت عمومی مشارکتی، و موفقیت سیستم اطلاعاتی با تمرکز بر سیستم‌های اطلاعاتی بین سازمانی به منظور توسعه چارچوب مفهومی. این چارچوب شامل کارایی است، کارایی و پاسخگویی به عنوان معیارهای عملکرد کلیدی؛ شناسایی عوامل فنی، مدیریتی و درون سازمانی برای موفقیت؛ و توسعه فرضیه‌ها براساس آن. تحقیقات تجربی از سطح کاربر استفاده می‌کند داده‌ها برگرفته از یک سیستم دولتی الکترونیک است که تجارت یکپارچه و خدمات صنعت را تامین می‌کند. نتایج نشان‌دهنده اهمیت پشتیبانی مدیریتی، اهداف مشترک، و اعتماد درون‌سازمانی رو به بهبود است. (هر سه معیار عملکرد) به علاوه، فرهنگ سازمانی محور و نوآور افزایش می‌یابد. بهره‌وری و پاسخگویی در حالی که وابستگی متقابل اجرایی اثربخشی و پاسخگویی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. مفاهیم مدیریتی و نظری این یافته‌ها و فرصت‌های تحقیقاتی آینده نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

ترجمه مقاله تعیین‌ کننده‌ های مدیریت داده‌های اصلی توسط سازمان‌های دولتی محلی: یک مطالعه تجربی

چکیده

مدیریت داده اصلی (MDM)روشی برای مدیریت موثر داده‌های اصلی مشترک در سراسر سازمان‌ها است. در بخش عمومی، اقدامات ابتکاری توسعه داده شده‌اند؛ با این حال، اتخاذ اقدامات در میان مردم محلی دولت همچنان کند است و علاقه‌ای اندک به اتخاذ (MDM) در تحقیقات موجود وجود داشته‌است. ساختن فن‌آوری بر روی یک چارچوب - سازمان - محیط (TOE) ، یک مدل مفهومی است که مجموعه‌ای از پتانسیل را نشان می‌دهد. عوامل تعیین‌کننده موثر بر اتخاذ توسط دولت محلی توسعه یافته. برای اعتبار سنجی مدل، داده‌ها از طریق بررسی ۲۲۴ پاسخ واحدهای دولت محلی مالزی جمع‌آوری شدند. با استفاده از SEMPLS، این مطالعه تایید می کند که کیفیت داده‌ها و حاکمیت داده‌ها دو عامل تعیین‌کننده فرزند خواندگی هستند. به بافت دولت محلی مالزی و چهار عامل تعیین‌کننده دیگر - پیچیدگی، مدیریت ارشد، حمایت، صلاحیت تکنولوژیکی، و تقاضای شهروندان - به دلیل تاثیر قابل‌توجهی بر فرزندخواندگی خارجیان به دست آمده‌است. توسط دولت محلی. به طور شگفت‌انگیز، سه عامل تعیین‌کننده - مزیت نسبی، امنیت داده‌ها، و دولت سیاست - روابط غیر مهم با اتخاذ توسط دولت محلی را در بر دارد. علاوه بر این، حمایت از مدیریت ارشد، سنگ بنای صلاحیت تکنولوژیکی (MDM) است. این مطالعه به دانش عملی، بافتی و عملی و فن‌آوری اطلاعات کمک می‌کند، و فرزندخواندگی در بافت دولت محلی به شمار می‌رود.

* برای دریافت پروژه های رایگان می توانید از میان مطالب سایت پروژه مورد نظر را جست و جو کنید.

تعرفه انجام پروژه های دانشجویی

قیمت ها کمتر از سایت های دیگر می باشد ولی پروژه کیفیت بیشتری خواهد داشت.

* اخرین اپدیت قیمت ها در ()

عنوان سایت پروژه وان ... محتوای سایت پروژه های دانشجویی ... دیگر خدمات سایت انجام سفارشات پایان نامه و پروژه ... شناسه سایت username ... نام قالب پروژه وان ... طراح قالب هایپرتمپ ... لینک طراح قالب http://hypertemp.ir ... نسخه قالب ورژن 1 ...


--- مهرماه 1396 ---