درباره سایت

پروژه وان پرتال پروژه و مقالات ترجمه شده ISI - 4

ترجمه مقالات ISI,ترجمه متون تخصصی,پروژه های دانشگاهی

دانلود ترجمه مقاله تبلیغات گوشی‌های هوشمند چگونه بر قصد خرید مصرف‌کنندگان تاثیر می‌گذارند؟

تبلیغات گوشی‌های هوشمند چگونه بر قصد خرید مصرف‌کنندگان تاثیر می‌گذارند؟

How smartphone advertising influences consumers' purchase intention
چکیده
در دهه‌ی گذشته استفاده از گوشی‌های هوشمند رشد چشمگیری داشته است. دسترسی به اینترنت و گوشی‌های هوشمند، شیوه‌ی تعامل مصرف کنندگان با برندها را تغییر داده است. بنابراین شناسایی و درک عواملی که مصرف‌کنندگان را تحریک می‌کنند تا با تبلیغات روی گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار کنند و در نتیجه تصمیم به خرید بگیرند بسیار ضروری است. ما برای دستیابی به این هدف، یک مدل مفهومی را پیشنهاد دادیم که ترکیبی از مدل تبلیغات اینترنتی داکوف و نظریه‌ی تجربه جریان است. ما این مدل مفهومی را با استفاده از روش حداقل مربعات جزیی (PLS) و بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده از 303 مصاحبه‌شونده‌ی پرتغالی مورد آزمایش قرار دادیم. نتایج به دست آمده نشان دادند که ارزش تبلیغات، تجربه جریان، کیفیت طراحی وب و آگاهی از برند، عوامل موثر بر قصد خرید هستند. این مطالعه حاوی نتایجی است که به بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا درک کنند که تبلیغات هوشمند چگونه بر قصد خرید مصرف‌کننده تاثیر می‌گذارد.
دانلود ترجمه مقاله ارزش هنر در بازاریابی: یک مدل مبتنی بر احساسات از نحوه تاثیر آثار هنری در تبلیغات، در جهت بهبود ارزیابی محصول

ارزش هنر در بازاریابی: یک مدل مبتنی بر احساسات از نحوه تاثیر آثار هنری در تبلیغات، در جهت بهبود ارزیابی محصول

The value of art in marketing: An emotion-based model of how artworks in ads improve product evaluations
چکیده
ابتکارات مبتنی بر هنر، مزایای بسیاری را برای سازمان ها، مدیران و کارکنان به ارمغان می آورند، اما شناخت کمی از اینکه چگونه بازاریابی می تواند هنر را جهت ارزش افزوده برای مصرف کنندگان ترکیب کند وجود دارد. پژوهش حاضر، ابزارهای بازاریابی را در تئوری سازماندهی وسیع تر، به منظور توسعه و آزمایش تجربی از مدل مبتنی بر احساسات از اینکه چگونه آثار هنری در تبلیغات می تواند ارزش درک شده یک محصول را افزایش دهد قرار می دهد (اثر تزریق هنر). در سه آزمایش (N = 516) با استفاده از سه اثر هنری مختلف (توسط Vermee، van Goghو da Vinci) سه محصول مختلف (آب معدنی، کاغذ توالت و شکلات) و سه اندازه متفاوت از ارزش محصول (ارزیابی محصول، تمایل برای خرید، و تمایل به پرداخت)، نام تجاری به شدت به وسیله اثر تزریق هنر متاثر می شود. علاوه بر این، این تاثیر واسطه، برای محصولات سودآور (آب) قوی تر از محصولات هودینی (شکلات) بود. بنابراین، در حمایت از نظریه های کلی از روش های مبتنی بر هنر در مدیریت، احساسات به نظر می رسد یک ساز و کار اساسی است که از طریق آن هنر بر ارزیابی محصول و قیمت تاثیر می گذارد.
دانلود ترجمه مقاله عدم قطعیت سیاست اقتصادی و ریسک سقوط قیمت سهام

عدم قطعیت سیاست اقتصادی و ریسک سقوط قیمت سهام

Economic policy uncertainty and stock price crash risk

چکیده

ما تأثیر عدم قطعیت سیاست اقتصادی (EPU) را بر ریسک سقوط شرکت بررسی می کنیم. ما بر اساس نمونه بزرگی از شرکتهای بورس چین در دوره زمانی ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۷ ، شواهد تجربی را ارائه می دهیم که نشان می دهد شرکت ها با افزایش EPU احتمالا سقوط قیمت سهام را تجربه می کنند. تجزیه و تحلیل های مقطعی بیشتر نشان می دهد که تأثیر EPU بر ریسک سقوط قیمت سهام برای شرکتهایی که بازده آنها نسبت به EPU حساس تر است ، قوی تر است. به طور خاص ، سهام های جدیدتر (جوان) ، سهام های کوچک ، سهام های با نوسانات زیاد و سهام رشدی که ذاتا دارای عدم قطعیت بالاتری هستند ، نسبت به EPU حساس تر هستند و از نظر ریسک سقوط، بیشتر تحت تأثیر EPU قرار می گیرند. ما همچنین نشان می دهیم که EPU با ریسک سقوط قیمت سهام انباشته در سطح بازار به طور مثبت و معناداری رابطه دارد.

 

دانلود ترجمه مقاله نقش سرمایه گذاری پر ریسک در وام های شرکت های کوچک و متوسط (SME) در چین

نقش سرمایه گذاری پر ریسک در وام های شرکت های کوچک و متوسط (SME) در چین

The role of venture capital in SME loans in China

چکیده

ما نقش سرمایه گذاری پر ریسک (VC) را در وام های شرکت های کوچک و متوسط (SME) از طریق نمونه ای از بورس ملی اوراق بهادار (NEEQ) در چین بررسی می کنیم. ما دریافتیم که پشتیبانی VC می تواند دسترسی به وام های بانکی ، به ویژه وام های کوتاه مدت ، با هزینه های کمتر و وام های بدون ضامن را به طور مؤثر بهبود بخشد. وام های پشتیبانی شده با VC احتمال کمتری دارد که بازپرداخت نشوند و رابطه مثبتی با عملکرد SME ها دارند. یافته های بیشتر نشان می دهد که پشتیبانی VC از طریق هر دو اطلاعات “سخت” در مورد صورت های مالی با کیفیت تر و اطلاعات “نرم” در مورد اعتبار شرکتهای کوچک و متوسط، عدم تقارن اطلاعات بین بانک ها و SME را کاهش می دهد. با توجه به بهبود شرایط تأمین منابع مالی SMEها و بهره وری بانک در تخصیص وام ، برنامه های تأمین سرمایه بدهی می تواند یک عنصر قابل توجه جدید در زیرساخت های مالی بزرگترین بازار نوظهور جهان باشد.

 

دانلود ترجمه مقاله آزمون اعتبار برند متقابل و بازار متقابل مدل ارزش ویژه مصرف کننده محور (CBBE) برای برندهای مقصد

آزمون اعتبار برند متقابل و بازار متقابل مدل ارزش ویژه مصرف کننده محور (CBBE) برای برندهای مقصد

Testing the cross-brand and cross-market validity of a consumer-based brand equity (CBBE) model for destination brands

چکیده
مطالعات متفاوت درباره ارزش ویژه برند مصرف کننده/مشتری محور، تصاویر درحال تغییری از اجزاء و روابط متباین را آشکار کرده است. مطالعه کنونی، مجموعه داده های زیادی را همراه با تحلیل مسیر تحلیل نموده است تا این موراد را آزمون نماید : 1) روایی مدل CBBE عمومی (آشنایی، تصویر، کیفیت، ارزش برند، ارزش مصرف کننده و وفاداری؛ 2)روایی مدل مشتری (+ رضایت) با استفاده از داده ها برای یک برند مقصد؛ 3) روایی برند متقابل مدل عمومی برای پنج برند مقصد ایالات متحده و 4) روایی بازار متقابل هر دو مدل برای بخشهای مختلف مبتنی بر ملیت، جنسیت و دیدار پیشین. نتایج نشان دادند که آشنایی و تصویر، دو عنصر برجسته ای هستند که وفاداری را در هر دو مدل توضیح میدهند گرچه هم ارزش مصرف کننده و هم ارزش برند، تاثیرات مداخله گری بر وفاداری دارند. مدل برای مقاصد متفاوت، برای ملیت های متفاوت و تا حدی برای جنسیت های متفاوت، گوناگون بود و برای بازدیدکنندگان و غیربازدیدکنندگان یک برند مقصد، ثابت بود.
دانلود ترجمه مقاله نقش تجربه قبل از مصرف در ارزش درک شده برندهای خرده فروشی: تجربه مصرف کنندگان از بازارهای نوظهور

نقش تجربه قبل از مصرف در ارزش درک شده برندهای خرده فروشی: تجربه مصرف کنندگان از بازارهای نوظهور

The role of pre-consumption experience in perceived value of retailer brands: Consumers' experience from emerging markets

چکیده
در این مطالعه تجربی، تئوری نقاط تماس برند و تئوری تجربه برند به منظور بررسی تاثیر مرکب تجربه مصرف و قبل از مصرف در زمینه ارزش درک شده مصرف کننده (CPV) و اولویت برند ادغام می شوند. خرده فروشی لوازم آرایشی و مصرف کنندگانی از بازار نوظهور عمده مانند چین برای بررسی انتخاب می شوند. یافته ها نشان داده که تجربه مطلوب فعالیتهای ارتباطات بازاریابی برند در طول مرحله قبل از مصرف به پاسخهای مثبت برای افزایش اولویت برند اشاره نموده که مستقیما به ارزش درک شده و غیرمستقیم به وفاداری برند کمک می کند. مفهوم سازی ارزیابی مبتنی بر مصرف از ارزش درک شده برندهای خدماتی در این مطالعه گسترده می شود که شامل بررسی تجربه قبل از مصرف می باشد. یافته ها به درک بهتر تاثیر نقاط مختلف تماس بر توسعه دارایی برند در هر دو مرحله مصرف و قبل از مصرف از دیدگاه مدیریت برند کمک نموده و دستورالعملهایی را برای تخصیص منابع در برنامه های مختلف ترکیب بازاریابی ارائه می دهند.
دانلود ترجمه مقاله مدیریت روابط بازیکن برای ارتقاء وفاداری بازیکن آنلاین: دیدگاه های نظریه سرمایه اجتماعی و نظریه ادراک خویشتن

مدیریت روابط بازیکن برای ارتقاء وفاداری بازیکن آنلاین: دیدگاه های نظریه سرمایه اجتماعی و نظریه ادراک خویشتن

Managing gamer relationships to enhance online gamer loyalty: The perspectives of social capital theory and self-perception theory

چکیده
بازی آنلاین رسانه ارتباطی محبوبی است، با این حال، نحوه برقراری ارتباط بین بازیکن های آنلاین و بازی بر وفاداری بازیکن تاثیرگذار است و در عین حال حوزه ای پر کار برای بررسی است. از این رو، هدف این تحقیق بررسی نحوه تاثیرگذاری ویژگی های رابطه- طول (مدت)، عمق (کاربرد بیشتر) و پهنا (خرید متقابل)- بر وفاداری بازیکن آنلاین، و نقش هزینه تغییر رابطه ای و عادت بازی کردن (یعنی رفتار بازی کردن خودکار و طبیعی) در این تاثیرگذاری ها است. نظریه سرمایه اجتماعی و نظریه ادراک خویشتن برای توضیح مکانیسم زیربنایی استفاده شد. این تحقیق پاسخ های 5159 بازیکن آنلاین را گردآوری کرد و داده ها را با استفاده از روش های مدل‌سازی معادله ساختاری تحلیل کرد. نتایج تحلیلی نشان می دهند که ویژگی های رابطه ای با هزینه تغییر رابطه ای و عادت بازی کردن ارتباط مثبت دارند، و به علاوه با وفاداری بازیکن آنلاین مرتبط شده اند. این تحقیق یکی از اولین تحقیقاتی است که بررسی می کند چگونه روابط بازیکن-بازی می تواند به روابط بازیکن-بازیکن (در قالب هزینه تغییر رابطه ای) و در نتیجه وفاداری بازیکن کمک کند. یافته ها بینشی فراهم می کنند که توسعه روابط بین بازیکن ها باید بازی مستمرشان را توسط دو مسیر به هم بافته تغذیه کند.
دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل مالی پینچ: الگوریتم هدف گذاری حداقل هزینه فرصت

تجزیه و تحلیل مالی پینچ: الگوریتم هدف گذاری حداقل هزینه فرصت

Financial Pinch Analysis: Minimum opportunity cost targeting algorithm
چکیده
برای رسیدن به رقابت بازار و همچنین تولیدات و فرایندهای پایدار، یک شرکت در پروژه های زیست محیطی و حفاظتی مختلفی سرمایه گذاری می کند. بودجه بندی سرمایه اساسا مستلزم تصمیم گیری راجع به تامین بودجه مجموعه ای از پروژه های در دسترس می باشد، آن هم با توجه به محدودیت های مالی مختلف. این مقاله الگوریتم جدیدی را ارائه می دهد، الگوریتم هدف گذاری حداقل هزینه فرصت (MOCTA) ، که این الگوریتم مشکلات بودجه بندی سرمایه را برای انتخاب پروژه های مدیریت محیط زیست نشان می دهد. این الگوریتم مبتنی بر اصول تجزیه و تحلیل پینچ است، و می تواند مستقیما برای پروژه های قابل قبولی که به صورت مشکل برنامه نویسی خطی فرمول نویسی می شوند استفاده شود. الگوریتم پیشنهادی، در رابطه با تکنیک شاخه و مرز، می تواند برای حل مشکل برنامه نویسی خطی یکپارچه و مختلط (MILP) اعمال شود، جایی که پروژه ها یا باید کاملا پذیرفته شوند یا کاملا رد شوند. یک مثال فرضی کاربرد این روش را از طریق جستجوی درختی پیچیده نشان می دهد. روش های پیشنهادی به واسطه مطالعه موردی درباره انتخاب پروژه های حفاظت از انرژی در صنایع کاغذ و خمیر کاغذ هند نشان داده شده اند.
دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل داده های توپولوژیکی سری های زمانی مالی، چشم انداز سقوط ها

تجزیه و تحلیل داده های توپولوژیکی سری های زمانی مالی، چشم انداز سقوط ها

Topological data analysis of financial time series: Landscapes of crashes

چکیده
ما در حال بررسی روند بازده روزانه شاخص های بازار سهام آمریکا در طول سقوط تکنولوژی در سال 2000 و بحران های مالی 2007-2009 هستیم. روش ما بر اساس تجزیه و تحلیل داده های توپولوژیکی (TDA) است. ما از برابری پایداری برای شناسایی و تعیین الگوهای توپولوژیکی که در سری زمانی چند بعدی ظاهر می شود استفاده می کنیم. با استفاده از پنجره رولی، مجموعه داده های نقاط ابر وابسته به زمان را استخراج می کنیم که به آن فضای توپولوژیکی مرتبط کرده ایم. ما حلقه های گذرا را که در این فضا ظاهر می شوند شناسایی می کنیم و پایداری آنها را اندازه گیری می کنیم. این در توابع ارزش واقعی که به عنوان چشم اندازهای پایداری ذکر شده است، کدبندی شده است. ما تغییرات زمانی را در چشم اندازهای پایداری با استفاده از هنجارهای Lp آن ها کمی می کنیم. ما این روش را در سری های زمانی چند بعدی تولید شده توسط مدل های غير خطی و غير تعادلی مختلف آزمایش می کنیم. در می یابیم که در مجاورت بحران های مالی،هنجارهای Lp نشان دهنده رشد قوی قبل از اوج اولیه است که در طول ورشکستگی افزایش می یابد. به طور قابل توجهی، میانگین چگالی طیفی در فرکانس های پایین سری زمانی هنجارهای Lp چشم اندازهای پایداری، روند صعودی قوی را برای 250 روز معاملات قبل از سقوط داتکام در تاریخ 03/10/2000 یا به ورشکستگی Lehman در تاریخ 09 / 15/2008 اثبات کرد. مطالعه ما نشان داد که TDA نوعی جدید از تجزیه و تحلیل اقتصاد سنجی ارایه می دهد که اقدامات آماری استاندارد را تکمیل می کند. این روش می تواند برای شناسایی هشدارهای اولیه نشانه های سقوط بازارهای نزولی باشد. بر این باوریم که این رویکرد را می توان فراتر از تجزیه و تحلیل های سری های زمانی مالی ارایه شده در اینجا استفاده کرد.
* برای دریافت پروژه های رایگان می توانید از میان مطالب سایت پروژه مورد نظر را جست و جو کنید.

تعرفه انجام پروژه های دانشجویی

قیمت ها کمتر از سایت های دیگر می باشد ولی پروژه کیفیت بیشتری خواهد داشت.

* اخرین اپدیت قیمت ها در ()

عنوان سایت پروژه وان ... محتوای سایت پروژه های دانشجویی ... دیگر خدمات سایت انجام سفارشات پایان نامه و پروژه ... شناسه سایت username ... نام قالب پروژه وان ... طراح قالب هایپرتمپ ... لینک طراح قالب http://hypertemp.ir ... نسخه قالب ورژن 1 ...


--- مهرماه 1396 ---