loading...

فروشگاه فایل خرید و فروش فایل دانلودی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت آدیداس تاریخچه برند آدیداس,استراتژی مارکتینگ قوی,استراتژی تبلیغات برند آدیداس,سکوی پرتاب محصولات آدیداس,دنیای برند سازی,استراتژی بازاریابی آدیداس,تحلیل بازاریابی بین المللی آدیداس

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت آدیداس

Admin بازدید : 6 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:27 نظرات (0)
پاورپوینت-مدیریت-استراتژیک-در-شرکت-آدیداس
پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت آدیداس
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 212
حجم فایل: 3199 کیلوبایت
قیمت: 140000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت آدیداس، در 212 اسلاید.

این فایل با ۲۱۲ اسلاید تخصصی و تحلیل یافته های مدیریت استراتژیک در شرکت آدیداس هست و در این فایل از یافته های اساتید محترم مدیریت استراتژیک بازار یابی ،همچنین از ترجمه متون تخصصی استفاده شده است .

اگر جزء این چهار دسته از افراد هستید، این فایل برای شما بسیار مفید خواهد بود:
– مدیران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ
– مدیران و صاحبان استارتاپ ها
– مدیران و مشاوران بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش
– کارشناسان حوزه بازاریابی و تبلیغات و برند
فایل پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت آدیداس مناسب چه کسانی است؟
۱)کسانی که به دنبال یادگیری یک مهارت کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند
۲)مدیرانی که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اند
۳)کارشناسان بازاریابی شرکتها و سازمانها
۴)مدیران استارت آپی که در تلاش برای رشد سریع کسب و کار خود هستند
۵) کارآفرینانی که به دنبال اجرای مفاهیم بازاریابی هستند
۶) اساتید محترم دانشگاه برای تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی بازاریابی شرکت های جهانی
۸)دانشجویان گرامی برای ارائه طرح درسی و تحلیل در مورد شرکت های موفق
و تمام وبمسترانی که به دنبال رشد سایت و کسب و کار خود هستند

تاریخچه برند آدیداس
هر داستان بزرگی دارای یک آغاز است.
اگر به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستید که آدیداس اصل ساخت کجاست؟ ، مطالعه این مقاله که شامل تاریخچه برند آدیداس به همراه اطلاعاتی در مورد برند ادیداس از گذشته تا کنون است به شما پیشنهاد می شود.
آدولف داسلر کارش را از اتاق لباسشویی مادرش آغاز کرد و جهان را فتح نمود. داسلر بنیانگذار برند آدیداس معتقد بود که در رسیدن به اهدافش رشد کرد و بزرگ شد. او در مسیر رسیدن به آینده همیشه یادآور این مسئله بود که از کجا شروع کرده است. داسلر از سال ۱۹۲۴ اولین محصولات خود را به ورزشکاران ارائه داد و اولین پاداش زحماتش دستیابی مدال طلای لینا دارک ۱۹۲۸ در آمستردام و جسی اوونز ۱۹۳۶ در برلین با پوشیدن کفش های مارک آدیداس سه خط بود. آدی داسلر ۱۸ آگوست ۱۹۴۹ در سن ۴۹ سالگی برند آدیداس را با حضور ۴۷ کارمند در شهر کوچک هرتزوگن آواراخ در ایالت بایرن آلمان بنیانگذاری کرد. بنابراین آدیداس برای کشور آلمان است و این برند آلمانی در همان روز کفشی به نام Adidas 3-Stripes را روانه بازار کرد که موجب شهرت زودهنگام او شد. این موفقیت جهانی از آغازی فروتنانه در مسیر معجزه به دست آمد.
چه کسی تصور می کرد که وقتی تیم ملی فوتبال آلمان با مجارهای بینظیر فینال جام جهانی ۱۹۵۴ در حالیکه کفش های سبک وزن در تاریخچه برند آدیداس به پا داشتند، پیروزی باورنکردنی به دست آورند که سال های سال در سراسر جهان بدرخشند.

فهرست مطالب:
تاریخچه شرکت آدیداس
رقابت با پوما
همکاری با تاپی
فروش شرکت های اقماری
قرارداد فوق سنگین با منچستر یونایتد
لوگوی مارک آدیداس به چه معناست
تولدی دوباره برای برند آدیداس
برند آدیداس در کنار هنر
نوآوری ها و تبلیغات مارک آدیداس
آدیداس ۱
استراتژی های برند آدیداس
دنیای پیش روی مارک آدیداس اصل
لوگوی شرکت آدیداس
۵ رمز موفقیت آدیداس|
تاریخچه برند آدیداس
استراتژی مارکتینگ قوی
استراتژی تبلیغات برند آدیداس
سکوی پرتاب محصولات آدیداس در دنیای برند سازی
پیدایش جالب نام برند آدیداس
استراتژی شرکت آدیداس چیست و برای تغییر زندگی مردم چه راهبردهایی دارد؟
مأموریت آدیداس: بهترین شرکت ورزشی دنیا بودن
سرمایه‌گذاری متمرکز بر بالقوه‌ترین بازارها
ایجاد یک زنجیره تأمین چابک
نوآوری
هدف اول: فرهنگ
هدف دوم: سرعت
استراتژی بازاریابی آدیداس
۳استرتژی منبع باز در آدیداس
نقش بازارهای جهانی
BCG ماتریس آدیداس
ماتریس آنسوف درشرکت آدیداس
تجزیه و تحلیل VRIN/VRIO آدیداس
تجزیه و تحلیل سوات آدیداس در سال ۲۰۲۲
تجزیه و تحلیل PESTELدرشرکت آدیداس
تحلیل بازاریابی بین المللی آدیداس (آلمان).
چالش های رهبری در بازار بین المللی آدیداس
آدیداس چگونه می تواند استراتژی برای غلبه بر عوامل فرهنگی در تجارت بین المللی ایجاد کند؟
چرخه عمر محصول و استراتژی بین المللی سازی
تجزیه و تحلیل ۵نیروی پورتر آدیداس (آلمان)
چگونه آدیداس (آلمان) می تواند از نیروهای پورتر پنج استفاده کند.
معرفی ۵ نیروی پورتر
چگونه می توان از چارچوب Porter Five Forces برای توسعه استراتژی های آدیداس استفاده کرد؟
چهار استراتژی عمومی مبتنی بر تجزیه و تحلیل ۵نیرو ی پورتر آدیداس
تجزیه و تحلیل اهداف هوشمند آدیداس (آلمان)
اهداف خاص در تجزیه و تحلیل SMART / چارچوب SMART چیست؟
تجزیه و تحلیل مکینزی ۷ اس آدیداس (آلمان)
تجزیه و تحلیل Marketing 5C برای مطالعه موردی آدیداس
رویکرد بازاریابی برای آدیداس
تجزیه و تحلیل و راه حل زنجیره ارزش پورتربرای آدیداس
مراحل کلیدی در تحلیل زنجیره ارزش پورتر
مطالعه موردی تحلیل زنجیره ارزش آدیداس (A)
زنجیره ارزش و سیستم ارزش
استراتژی اقیانوس آبی آدیداس (A)
استراتژی اقیانوس آبی چیست و چگونه با مطالعه موردی “آدیداس (A)” مرتبط است؟
سنگ بنای استراتژی اقیانوس آبی چیست؟
چهار عامل مهمی که مدیران آدیداس دریفوس می توانند برای نوآوری ارزش استفاده کنند
نقشه راه آدیداس دریفوس در شبکه بوم استراتژی اقیانوس آبی
چارچوب شش مسیر برای آدیداس دریفوس
همسویی استراتژی
آدیداس دریفوس باید از این شش تله استراتژی اقیانوس سرخ اجتناب کند
منابع و مآخذ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1180
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,550
  • بازدید ماه : 11,433
  • بازدید سال : 63,315
  • بازدید کلی : 94,236
  • کدهای اختصاصی