loading...

فروشگاه فایل خرید و فروش فایل دانلودی

مقالات ترجمه شده، مقالات دانشجویی، پاورپوینت، کتاب، جزوه، نمونه سوال

قالب پاورپوینت اینفوگرافیک روان شناسی

Admin بازدید : 18 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:45 نظرات (0)
قالب-پاورپوینت-اینفوگرافیک-روان-شناسی
قالب پاورپوینت اینفوگرافیک روان شناسی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 2701 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
قالب پاورپوینت اینفوگرافیک روان شناسی؛ 62 اسلايد و قابل ويرايش.

قالب هاي پاورپوينت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پايان نامه، پروپوزال، سمينار و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

قالب پاورپوینت زیبا روانشناسی اجتماعی

Admin بازدید : 59 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:44 نظرات (0)
قالب-پاورپوینت-زیبا-روانشناسی-اجتماعی
قالب پاورپوینت زیبا روانشناسی اجتماعی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 2776 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
قالب پاورپوینت زیبا روانشناسی اجتماعی؛ 62 اسلايد و قابل ويرايش.

قالب هاي پاورپوينت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پايان نامه، پروپوزال، سمينار و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

قالب پاورپوینت زیبا شیمی

Admin بازدید : 101 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:44 نظرات (0)
قالب-پاورپوینت-زیبا-شیمی
قالب پاورپوینت زیبا شیمی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 4268 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
قالب پاورپوینت زیبا شیمی؛ 62 اسلايد و قابل ويرايش.

قالب هاي پاورپوينت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پايان نامه، پروپوزال، سمينار و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

قالب یا تم پاورپوینت اینفوگرافیک شیمی

Admin بازدید : 23 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:44 نظرات (0)
قالب-یا-تم-پاورپوینت-اینفوگرافیک-شیمی
قالب یا تم پاورپوینت اینفوگرافیک شیمی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 3494 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
قالب یا تم پاورپوینت اینفوگرافیک شیمی؛ 62 اسلايد و قابل ويرايش.

قالب هاي پاورپوينت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پايان نامه، پروپوزال، سمينار و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

قالب پاورپوینت اینفوگرافیک برای سمینار

Admin بازدید : 26 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:44 نظرات (0)
قالب-پاورپوینت-اینفوگرافیک-برای-سمینار
قالب پاورپوینت اینفوگرافیک برای سمینار
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 2451 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
قالب پاورپوینت اینفوگرافیک برای سمینار؛ 62 اسلايد و قابل ويرايش.

قالب هاي پاورپوينت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پايان نامه، پروپوزال، سمينار و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

قالب پاورپوينت حرفه ای همه رشته های مهندسی

Admin بازدید : 25 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:43 نظرات (0)
قالب-پاورپوينت-حرفه-ای-همه-رشته-های-مهندسی
قالب پاورپوينت حرفه ای همه رشته های مهندسی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 1854 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
قالب پاورپوينت حرفه ای همه رشته های مهندسی؛ 62 اسلايد و قابل ويرايش.

قالب هاي پاورپوينت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پايان نامه، پروپوزال، سمينار و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

قالب يا تم پاورپوينت حرفه ای تمام رشته ها

Admin بازدید : 27 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:43 نظرات (0)
قالب-يا-تم-پاورپوينت-حرفه-ای-تمام-رشته-ها
قالب يا تم پاورپوينت حرفه ای تمام رشته ها
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 4550 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
قالب يا تم پاورپوينت حرفه ای تمام رشته ها؛ 62 اسلايد و قابل ويرايش.

قالب هاي پاورپوينت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پايان نامه، پروپوزال، سمينار و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

Admin بازدید : 46 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:43 نظرات (0)
پاورپوینت-انتخاب-رشته-کنکور-سراسری-1401
پاورپوینت انتخاب رشته کنکور سراسری 1401
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 234
حجم فایل: 7589 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت انتخاب رشته کنکور سراسری 1401.

انتخاب رشته کنکور سراسری امروزه به عنوان یک چالش مهم برای تمامی داوطلبان کنکور سراسری محسوب می شود. با ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد تنها مراحل ثبت نام، برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه این دو با هم ادغام شده و هم چنان مرحله انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی این دو دانشگاه به صورت مجزا و به ترتیب توسط سایت های سنجش و دانشگاه آزاد انجام می شود.
آشنایی با مراحل انتخاب رشته سراسری و آزاد می تواند در کسب موفقیت نهایی و قبولی در رشته محل دلخواه داوطلب را بسیار کمک نماید. بنابراین برای رسیدن به قبولی نهایی باید انتخاب رشته درست و اصولی و با توجه به معیار ها و ملاک های مهم توسط داوطلب انجام شود.
 
مجموعه حاضر شامل 234 اسلاید پاورپوینت است که در کارگاه انتخاب رشته کنکور1401 مورد استفاده واقع شده و فهرست مطالب زیر را شامل شده است.

فهرست مطالب:
1-چند سئوال اساسی در خصوص کنکور و انتخاب رشته
2-آشنایی با واژه ها و اصطلاحات کنکور و انتخاب رشته
3-آشنایی با واژها و اصطلاحات سازمان سنجش و وزارت علوم
4-روش های متمرکز و متمرکز با شرایط خاص
5-بومی گزینی در کنکور و تاثیر آن در انتخاب رشته
6-سهیمه ها در کنکور
7-توجه به زیرگروه ها
8-اشتباهات رایج داوطلبان در انتخاب رشته
9-الگوهای چهارگانه انتخاب رشته توسط داوطلبان
10-عوامل موثر بر انتخاب رشته
11-فرایند هفت مرحله ای انتخاب رشته
12-فرایند انتخاب رشته حضوری و غیر حضوری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

قالب پاورپوینت پرزنتیشن اینفوگرافیک

Admin بازدید : 22 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:43 نظرات (0)
قالب-پاورپوینت-پرزنتیشن-اینفوگرافیک
قالب پاورپوینت پرزنتیشن اینفوگرافیک
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 6160 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
قالب پاورپوینت پرزنتیشن اینفوگرافیک؛ 62 اسلايد و قابل ويرايش.

قالب هاي پاورپوينت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پايان نامه، پروپوزال، سمينار و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت مفاهیم اولیه بورس و نمودارهای تحلیل آن

Admin بازدید : 23 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:42 نظرات (0)
پاورپوینت-مفاهیم-اولیه-بورس-و-نمودارهای-تحلیل-آن
پاورپوینت مفاهیم اولیه بورس و نمودارهای تحلیل آن
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 983 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت مفاهیم اولیه بورس و نمودارهای تحلیل آن، در 19 اسلاید.

در این فایل در ابتدا به تاریخچه بورس جهان و ایران در سه اسلاید پرداخته است سپاس عناوین زیر توضیح داده شده است:
 
تعریف شاخص
انواع شاخص های بورس
تعریف 8 شاخص مهم به همراه روش محاسبه آن
توضیح طریقه قیمت گذاری سهام بر اساس عرضه و تقاضا با شکل
انواع روش‌های تحلیل بازار
سه نمودار پرکاربرد در تحلیل تکنیکال

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نمونه سوالات پروتکل های آفلاین فوریت های پزشکی

Admin بازدید : 86 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:42 نظرات (0)
نمونه-سوالات-پروتکل-های-آفلاین-فوریت-های-پزشکی
نمونه سوالات پروتکل های آفلاین فوریت های پزشکی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 18 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:
نمونه سوالات پروتکل های آفلاین فوریت های پزشکی، در قالب فایل Word در 3 صفحه.


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

مقاله ترجمه شده اکسید نیتریک و تنظیم ژنی در گیاهان

Admin بازدید : 25 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:42 نظرات (0)
مقاله-ترجمه-شده-اکسید-نیتریک-و-تنظیم-ژنی-در-گیاهان
مقاله ترجمه شده اکسید نیتریک و تنظیم ژنی در گیاهان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 409 کیلوبایت
قیمت: 69000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده اکسید نیتریک و تنظیم ژنی در گیاهان، در قالب فایل Word.

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد، NO (اکسید نیتریک)، مولکولی که برای اولین بار به عنوان یک پیام بر مولکولی قابل انتشار و منحصر به فرد در حیوانات شناسایی شد، نقش مهمی در فرآیندهای فیزیولوژیکی متنوع در گیاهان، بازی می کند. پیشرفت هایی که اخیرا، درک ما از عملکردهای سیگنالینگ اکسید نیتریک در گیاهان را با تاکید ویژه بر سیگنالینگ دفاعی، عمیق تر نموده، در اینجا، بحث خواهد شد. اخیرا، مطالعات متعددی بر پایه گیاهی با سطوح تغییر یافته اکسید نیتریک صورت گرفته، شواهد ژنتیکی را در باب اهمیت اکسید نیتریک در القای ژنی، بیان نموده است. برای یک بررسی اجمالی کلی در مورد این مساله که سطوح بیان ژن، به وسیله اکسید نیتریک، تغییر می‌کند، دو مطالعه، شامل تحلیل‌های رونویسی در مقیاس بزرگ بر روی گیاه آرابیدوپسیس (Arabidopsis thaliana)، با استفاده از ریزآرایه‌های DNA سفارشی یا تجاری، انجام شد. علاوه بر این، یک پروفایلینگ جامع رونویسی، توسط پلی‌مورفیسم طول قطعه تقویت شده cDNA (AFLP)، تعدادی از ژن‌های آرابیدوپسیس را نشان داد که در انتقال سیگنال، مقاومت به بیماری و پاسخ استرس، فتوسنتز، انتقال سلولی و متابولیسم پایه، نقش دارند. علاوه بر این، اکسید نیتریک، بر بیان ژن های متعدد در گونه های دیگر گیاهی مانند تنباکو یا سویا هم تاثیر می گذارد. هنوز، مسیرهای سیگنال دهی درون سلولی وابسته به اکسید نیتریک که باعث فعال شدن یا سرکوب این ژن ها می شود، تعریف نشده است. چندین خط شواهد، به رابطه متقابل بین اکسید نیتریک و اسید سالیسیلیک (SA) در دفاع از گیاه، اشاره دارد. همچنین،‌ شواهد اخیر نشان می دهد که اکسید نیتریک، در مسیر سیگنال دهی ایجاد زخم/اسید جاسمونیک (JA) نقش دارد. اهداکنندگان اکسید نیتریک بر سنتز پراکسید هیدروژن القا شده توسط زخم و بیان ژن‌های دفاعی القا شده توسط زخم یا JA، تاثیر می‌گذارند. یکی از چالش‌های اصلی پیش رو، تعیین چگونگی برانگیختگی واکنش درست و خاص، علی‌رغم استفاده مشترک از سیگنال اکسید نیتریک و در برخی موارد، پیام‌بر‌های ثانویه پایین دست آن، می¬باشد.
کلمات کلیدی: گیاه آرابیدوپسیس، بیان ژن، ریزآرایه، اکسید نیتریک، انتقال سیگنال.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

آگاهی کسب ‌و کارهای کوچک و پذیرش جدیدترین فناوری‌ها در بازارهای نوظهور و در حال توسعه

Admin بازدید : 15 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:42 نظرات (0)
آگاهی-کسب--و-کارهای-کوچک-و-پذیرش-جدیدترین-فناوری-ها-در-بازارهای-نوظهور-و-در-حال-توسعه
آگاهی کسب ‌و کارهای کوچک و پذیرش جدیدترین فناوری‌ها در بازارهای نوظهور و در حال توسعه
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 737 کیلوبایت
قیمت: 69000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده آگاهی کسب ‌و کارهای کوچک و پذیرش جدیدترین فناوری‌ها در بازارهای نوظهور و در حال توسعه و درس‌هایی که باید از همه‌گیری کووید 19، بگیریم، در قالب فایل Word.

بخشی از متن ترجمه:
همچنان در اقتصادهای در حال توسعه، بسیاری از چالش‌ها، مانع پذیرش فناوری‌های دیجیتال توسط شرکت‌های کوچک و متوسط (SME)، می‌شوند. به طور مقایسه ای، داستان های موفقیتهای زیادی توسط شرکتهای کوچک و متوسط در بازارهای نوظهور وجود دارد. با این حال، اکثر شرکتهای کوچک و متوسط فعال در بخش غیررسمی در بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه (EMDEs)، با چالش های مشابهی روبرو هستند که مانع پذیرش فناوری های پیشرفته و نوآوری های مورد نیاز برای بهبود عملیات تجاری و فرایندهای بازطراحی،‌ می شود. این مقاله، پیاده‌سازی و استفاده از جدیدترین فناوری‌ها را توسط شرکتهای کوچک و متوسط در EMDEs برای بهبود کارایی عملیاتی و خلق مزیت‌های رقابتی پایدار، ارزیابی می‌کند. علاوه بر این، مقالات در این شماره ویژه، الگوریتم‌های فین‌تک و تحلیلی را به‌ عنوان برخی از فناوری‌های فعلی مورد استفاده شرکتهای کوچک و متوسط در EMDEها برای بهبود عملیات و فرآیندها در صنایع تولیدی و خدماتی، شناسایی می‌کنند. فناوری های شناخته شده و نوآوری های فنی که در EMDEها، جدید و نو به نظر می رسند، مدتهاست در اقتصادهای پیشرفته، وجود داشتند. بیشتر فناوری‌های پیشرفته، از جمله رایانش ابری، «داده‌های بزرگ (بیگ دیتا)» و تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده که می‌توانند عملیات و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک را بهبود بخشند، هنوز هم در اکثر EMDEها نفوذ نکرده‌اند. همچنین، فناوری‌های محاسباتی تحول آفرین، تجزیه و تحلیل داده‌ها و اینترنت اشیا (IoT) مورد نیاز برای مهندسی مدل‌های کسب‌وکار جدید، کاهش هزینه‌های سربار، افزایش مزیت‌های رقابتی و دیجیتالی کردن عملیات‌های تجاری شرکتهای کوچک و متوسط، بکر باقی می‌مانند. عدم پذیرش و نبود فناوری های دیجیتال در EMDEها توضیح می دهد که چرا فعالیت های تجاری در اکثر EMDEها در طول شیوع SARS-CoV-2 و قرنطینه جامعه برای مهار همه گیری کووید 19، بسته می شود. استراتژی‌ برای زنده ماندن بعد از «عادی‌ شدن جدید» تحمیل‌شده توسط کووید 19 و رقابت شدید جهانی شامل پذیرش موفقیت‌آمیز فناوری‌های پیشرفته است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت شبکه

Admin بازدید : 17 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:42 نظرات (0)
پاورپوینت-شبکه
پاورپوینت شبکه
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 117 کیلوبایت
قیمت: 5600 تومان

توضیحات:
پاورپوینت شبکه، در 29 اسلاید.

دراین اسلاید ها ابتدا به تعریف ساده ای از شبکه ومزایای آن و سپس به زبان ساده به بررسی توپولوژی حلقه ای ،خطی و خطی و استار و مش و معایب و مزایای انها پرداخته ایم و در ادامه تفاوت توپولوژی خطی و حلقه ای مطرح شده و سپس مثالی برای شبکه هیبریدی آورده شده و ساختار شبکه و تقسیم بندی جغرافیایی شبکه مطرح شده است.
 
بخشی از متن:
هر زمانی نیاز به ارتباط دو یا بیشتر از دو کامپیوتر باشد بحث شبکه اتفاق می افتد.
مزایای شبکه:
*قابلیت اشتراک منابع:منابع میتواند نرم افزای یا سخت افزاری باشدمثلا اشتراک گذاری پرینتر یا جزوه درسی روی شبکه برای دسترسی کل شبکه و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

Admin بازدید : 12 دوشنبه 17 مرداد 1401 : 23:41 نظرات (0)
پاورپوینت-استراتژی-بازاریابی-و-فروش-در-شرکت-نسکافه-با-استفاده-از-بازاریابی-پارتیزانی
پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 90
حجم فایل: 3788 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی.

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

به همین دلیل شرکت ها و کمپانی های مختلف به سمت تبلیغاتی می روند که بتوانند با مناسب ترین هزینه بهترین تاثیر و جذب مخاطب را داشته باشند. از انواع تابلو تبلیغاتی میتوان به تابلو تبلیغاتی چریکی اشاره کرد که در این مقاله به آن میپردازیم.
تبلیغات چریکی

تبلیغات چریکی

شاید تاکنون بار ها نام عملیات و یا جنگ های چریکی را در محافل مختلف شنیده باشید.

سربازان در جنگ های چریکی بیشتر کار های غیر قابل پیش بینی انجام می دهند و همین کار ها باعث غافلگیری و شکست کامل دشمن می شود.

اصول تبلیغات چریکی نیز بر همین مبنا می باشد و از طریق روش های مختلف و خلاقانه به هدف خود یعنی درگیر کردن ذهن مشتری می رسند. در این نوع از تبلیغات که به تبلیغات پارتیزانی نیز معروف می باشد، خلاقیت حرف اول و آخر را می زند. نوآورانه بودن و خلق اثری متفاوت از رقبا باعث می شود تا بازاریابی چریکی بتواند بیشترین تاثیر را در مشتری داشته باشد.

در واقع زمانی که شما بتوانید از کمترین امکانات موجود در فضا بیشترین و البته خلاقانه ترین بهره را ببرید می توانید مشتریان را به واسطه ی طرح خلاقانه و جذابی که ارائه داده اید به خود درگیر نمایید. به همین دلیل است که در تعریف تبلیغات مورد نظر عبارت تغییر دادن ساختار های مرسوم نیز به کار می رود.

تبلیغات چریکی باعث می شود تا مخاطب در کمترین زمان ممکن شما را دیده، در بین دیگران نقل نموده و یا اینکه برای مدت طولانی به واسطه ی همین خلاقیت در ذهن داشته باشد.

شرکت های مختلفی در سراسر دنیا برای تبلیغات کسب و کار خود از روش تبلیغات چریکی استفاده می کنند که دلیل اصلی این امر را می توان بیشترین تاثیر از طریق کمترین هزینه دانست.

پدر علم تبلیغات پارتیزانی یعنی جی کانرد لویسون در تعریف این استراتژی برای تبلیغات از عبارت هایی مانند استفاده از روش های غیر متعارف و سرمایه گذاری روی انرژی استفاده نموده است.
تاریخچه تبلیغات چریکی

هر چند این علم در قرن ۱۹ میلادی شناخته شده و امروزه به تکامل بیشتری رسیده است اما پیشینه ی آن را می توان تا زمانی که مصری ها از پاپیروس برای نوشتن های پیام های روی دیوار استفاده می کردند یعنی چهار هزار سال قبل از میلاد مسیح جست و جو کرد.

تبلیغات پارتیزانی چیست؟

تبلیغات چریکی زمانی توانست خود را به عنوان یک بازاریابی مطمئن و جذاب به مشتریان معرفی کند که تقریباً عموم مردم از شنیدن و یا دیدن روش های بازاریابی معمولی در رسانه ها و یا سطح شهر خسته شده بودند.

در سال ۱۹۸۴ جی کانرد لویسون در کتابی که با همین نام منتشر شد به بررسی زوایای مختلف این بازاریابی پرداخت و همین موضوع سبب شد تا استقبال از این نوع بازاریابی روز به روز گسترده شود.

با روی کار آمدن بازاریابی چریکی دیگر افراد صرفاً به دنبال فروش محصول و خدمات خود به صورت مستقیم به مشتریان نبوده و سعی داشتند از طریق روش های مختلف و البته خلاقانه خود را در ذهن مشتری حک نمایند تا هر زمانی که در زندگی روزمره به آن ها احتیاج پیدا کرد اولین موردی که به ذهن مشتری برسد آن تبلیغ خلاقانه باشد.

این نوع از بازاریابی امروزه به عنوان یک روش کاملاً بی نظیر برای جذب مشتریان و محبوبیت برند ها و تولیدات مختلف به کار می رود.

سیر تکامل بازاریابی چریکی به دلیل وجود عنصری به نام خلاقیت و تنوع همواره ادامه خواهد داشت و در این مسیر هر روز موضوعات و تبلیغات جذاب و خلاقانه ای را خواهیم دید.
مزایای بازاریابی چریکی؛ چرا تبلیغات چریکی تا این اندازه موفق است؟

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باعث شده است تا این نوع از بازاریابی به طرز شگفت انگیزی مورد توجه کسب و کار های کوچک و بزرگ قرار بگیرد، پیاده سازی آسان آن در کنار هزینه های کم این نوع از بازاریابی می باشد.
این هزینه کم در ابتدای راه کسب و کار های کوچک می تواند بسیار موثر و حیاتی باشد.
گاهی یک جمله و یا یک طرح خلاقانه ی ساده روی دیوار و یا روی زمین و محل عبور عموم مردم می تواند بیشتر از هر تابلو تبلیغاتی در سطح شهر مشتریان را به خود جذب نماید.

ویژگی طرح های خلاقانه که به عنوان یک نمونه ی جدید مطرح می شوند نیز باعث شده است تا این نوع از بازاریابی اگر به شکل درستی اجرا شود در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند مشتریان را به سمت خود بکشاند.
پس بازاریابی و تبلیغات چریکی می تواند با کمترین هزینه بیشتری تاثیر را بر روی مشتریان برای استفاده از آن خدمات و محصولات داشته باشد.



تاریخچه کامل و معرفی برند نسکافه و نستله

برند های گوناگون نستله

شکایت از نستل !

نحوه گسترش و تبلیغات نسکافه

دستگاه قهوه ساز نسکافه

نسکافه و جنگ جهانی دوم

تست طعم و رایحه در نسکافه

نسکافه بر روی کره ماه و کوه اورست

داستان برند: نسکافه، قهوه فوری که نستله زودتر از رقبا آماده کرد

نسکافه بزرگ‌ترین برند غول سوئیسی

نسکافه یک نوشیدنی بسیار موفق در بازار

تولد نسکافه برای عبور از بحران قهوه برزیل

پیش از نستله، ژاپنی‌ها قهوه فوری را کشف کرده بودند

نامگذاری نسکافه برای جلب نظر مخاطبان

جنگ جهانی دوم ،بخشی از موفقیت نسکافه

موفقیت روز افزون نسکافه با دستگاه های کافی شاپ درمنزل

چالش جدی نسکافه

نسکافه پر فروش‌ترین قهوه فوری در جهان

نسکافه یا قهوه فوری؟

قصه از کجا شروع شد از برزیل

داستان خوارکی‌ها

کافی میت دوست قدیمی نسکافه

نسکافه چیست؟

مزایای قهوه فوری نسبت به قهوه‌ معمولی

تاریخچه قهوه فوری و نسکافه

برند نسکافه چگونه مشهور شد؟

حقایق جالب درباره برند نسکافه

برندهایی که نام کالا شدند!

ساندیس به جای آب میوه

ریکا به جای مایع ظرف شویی

اسمارتیز به جای دراژه شکلاتی

تاید به جای پودر شوینده

نسکافه به جای قهوه فوری

کیم به جای بستنی

وایتکس به جای سفیده کننده

اسکاچ به جای بافته ظرف شویی

پفک به جای اسنک پنیری

سامسونت به جای کیف اداری

لی به جای شلوار جین

کلینکس به جای دستمال کاغذی

استراتژی بازاریابی نسکافه و مدیریت ارتباط با مشتری در این برند

تقسیم بندی مشتریان در بازاریابی نسکافه

نقش CRM در تقسیم بندی مشتریان

مزایای رقابتی در استراتژی بازاریابی نسکافه

نقش CRM در تبیین مزایای رقابتی

استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی نسکافه

نقش سی آر ام در تعیین استراتژی توزیع

ارزش ویژه برند در استراتژی بازاریابی نسکافه

تجزیه و تحلیل رقابت در استراتژی بازاریابی نسکافه

تجزیه و تحلیل بازار در استراتژی بازاریابی نسکافه

تجزیه و تحلیل مشتری در استراتژی بازاریابی نسکافه

نقش CRM در تجزیه و تحلیل رقابت، بازار و مشتری

نمونه موردی تحول کسب و کار :شرکت نستله

تغییرمدل کسب وکاردرنسکافه

۱۰ کلید موفقیت برند استارباکس رهبر جهانی صنعت قهوه و کافی‌شاپ

رموز موفقیت برند استارباکس/ آغاز با مقیاسی کوچک و رشد و توسعه تدریجی

رهبری استراتژیک

داشتن مدل کسب و کار بر اساس فرهنگ اجتماعی و بهبود بهره‌وری

مشتری مداری

کمپین چریکی نسکافه در کرواسی با هزار ماگ قرمز

بازاریابی پارتیزانی یا چریکی چیست؟ معرفی کمپین موفق نسکافه

آشنایی با مفهوم بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ

اهداف و مزایای اجرای کمپین بازیابی چریکی

چگونه مشاغل کوچک بزرگ از بازاریابی چریکی استفاده می کنند؟

چرا شرکت های از بازاریابی پارتیزانی استفاده می کنند؟

مزایا و معایب بازاریابی پارتیزانی/مزیت

معایب

انواع مختلف استراتژی های بازاریابی چریکی/استراتژی بازاریابی خیابانی

استراتژی بازاریابی محیط

استراتژی بازاریابی کمینی

مراحل بازاریابی چریکی

کم هزینه بودن بازاریابی چریکی

۷ نمونه از بازاریابی چریکی/ بونتی

آکادمی جوایز گرمی

فرانتلاین

برگرکینک

گولد تو (پنجه طلایی)

بازاریابی چریکی آنلاین

مثال جالب بازاریابی چریکی

اصول اولیه بازاریابی چریکی

هرگز این نکته را فراموش نکنید که؛ بازاریابی چریکی در مورد شما نیست بلکه در مورد مشتریان شماست.


با ۹۰اسلاید تخصصی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تعداد صفحات : 79

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1180
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 227
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 61
  • بازدید هفته : 902
  • بازدید ماه : 1,693
  • بازدید سال : 30,770
  • بازدید کلی : 155,829
  • کدهای اختصاصی