
طرح اتوکد دانشکده معماری
فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: dwg
حجم فایل: 1541 کیلوبایت
قیمت: 24000 تومان
روستای زیارتی گردشگری ییلاقی مهوید در استان خراسان جنوبی شهرستان فردوس بخش اسلامیه دهستان باغستان در 30 کیلومتری شمال شرقی شهر فردوس قرار دارد بر اساس آمار سال 1395 در این روستا 198 نفر زندگی میکردند که نسبت به امار 10 سال قبل یعنی 1385 ( 289 نفر )حدود 3.7 درصد کاهش جمعیت مشهود است .
قدمت روستای مهوید
آب وهوای روستای مهوید
مشخصات قنات اصلي مهويد
آرامگاه امامزاده سلطان احمد
امامزاده ابوالحسن(ع)
سد بتونی روستای مهوید
چنار کهنسال روستای مهوید
مسجد جامع مهوید
غار روستای مهوید (صفه)
برخی از رسوم واداب مردم مهوید
توصیف روستای مهوید
شهر باغستان در استان خراسان جنوبی شهرستان فردوس بخش اسلامیه دهستان باغستان در فاصله ۱۰ کیلومتری شمال شرق شهرستان فردوس در ارتفاع 1500-1600متر از سطح دریا ( از جنوب غرب تا شمال شرق)قرار دارد جمعیت شهر باغستان در سال 1395 حدود 2704 نفر براورد شده بود
شهر باغستان با باغ های مفرح ودلانگیز و عبور جاده فردوس-گناباد از خیابان مشجر ولیعصر(به طول 7 کیلومتر دومین خیابان مشجر کشور ایران شناخته شده است ) شهر باغستان و جاری شدن دو نهر قنات تاریخی بلده ومزین شدن خیابان به درختان سر به فلک کشیده چنار بید سپیدار افرا صنوبر و... از شهر باغستان به عنوان منطقه نمونه گردشگری یاد میشود .
در فایل 8 صفحه ای در قالب فورمت پی دی اف به معرفی جاذبه های گردشگری اداب وسنن رایج در شهر باغستان همراه با تصاویر دلانگیز اشاره میشود
مبانی نظری و پژوهشی رشد فردی دانش آموزان
مجموعه حاضر شامل 37 صفحه ورد قابل ویرایش است که به شیوه علمی همراه با رفرنس های داخل متن و پایانی و پرسشنامه تدوین و موارد زیر را شامل شده است.
فهرست مطالب:
2-2-3- مبانی نظری رشد فردی
2-2-3-1- رشدفردی
2-2-3-2- مفهوم رشد فردی
2-2-3-3- اقدام برای رشد فردی و شکل گیری هویت در نوجوانی تا اوایل بزرگسالی
2-2-3-4- ابعاد اصلی ابزار رشدفردی
2-2-3-5- عوامل موثر بر رشد فردی
2-2-3-6- مراحل رشد فردي
2-2-3-6-1- بهبود اوضاع
2-2-3-6-2- ایجاد پایه و اساس
2-2-3-6-3-کمال و بلوغ فکری
2-2-3-6-4- توسعه روابط
2-2-3-6-5- شناخت ارزشها و نقاط قوت
2-2-3-6-6- انجام و تکمیل امور
2-2-3-7- مؤلفه های شناختی و رفتاری در رشد فردی
2-2-3-8- مقابله شناختی، هدف خودکارآمدی و رشد فردی بیماران
2-2-3-9- مدل کیز از از سلامت روانی با اقدام برای رشد فردی به عنوان یک پیش بین به صرفه
2-2-3-10- رشد اجتماعی
2-2-3-11- اهداف اجتماعی رشد فردی
پژوهش های داخلی و خارجی
پرسشنامه
منابع
مبانی نظری و پژوهشی استرس تحصیلی
مجموعه حاضر شامل 46 صفحه ورد قابل ویرایش است که به شیوه علمی تدوین گردیده و دارای رفرنس های داخل متن و پایان فصل و همچنین پرسشنامه می باشد.
فهرست مطالب
2-2-2- مبانی نظری استرس تحصیلی
2-2-2-1- استرس تحصیلی دانش آموزان
2-2-2-2- انواع استرس بر حسب علل ایجاد کننده آن
2-2-2-3- استرس تحصیلی
2-2-2-4- عوامل ایجاد کننده استرس تحصیلی
2-2-2-5- اثرات حاصل از استرس تحصیلی
2-2-2-6- استرس تحصیلی و دختران
2-2-2-7- عوامل موثر در استرس تحصیلی و همبسته ها
2-2-2-7-1- عوامل مرتبط با استرس
2-2-2-7-2- روابط والدین با فرزند و انتظارات والدین از کودک
2-2-2-7-3- انتظارات معلم
2-2-2-7-4- مهارتهای تحصیلی (روش صحیح مطالعه)
2-2-2-7-5- دشواری امتحان
2-2-2-7-6- محیط برگزاری امتحان
2-2-2-7-7- عوامل شخصیتی
2-2-2-7-8- عوامل خانوادگی
2-2-2-8- انواع واکنش به استرس
2-2-2-8-1- بخش فیزیکی
2-2-2-8-1-1- درجه حرارت بدن
2-2-2-8-1-2- پاسخهای تنفسی
2-2-2-8-1-3- پاسخهای عضلانی
2-2-2-8-1-4- پاسخهای شکمی
2-2-2-8-1-5- واکنشهای در ناحیهی سر
2-2-2-8-1-6- واکنشهای قلبی و عروقی
2-2-2-8-2- بخش هیجانی – عاطفی
2-2-2-8-2-1- واکنش خُلقی
2-2-2-8-2-2- واکنشهای دهانی و هیجانی
2-2-2-8-2-3- احساس از دست دادن کنترل
2-2-2-8-3- بخش شناختی – ذهنی
2-2-2-8-3-1- تفکر غیر منطقی
2-2-2-8-3-2- احساس شکست و طرد شدن
2-2-2-8-3-3- از دست دادن تمرکز
2-2-2-9- استرس آموزشگاهی
2-2-2-10- علائم و نشانههای استرس تحصیلی
2-2-2-11- سببشناسی استرس تحصیلی
2-2-2-12- پیامدهای استرس تحصیلی
2-2-2-13- مهمترین الگوها و نظریه های استرس تحصیلی
2-2-2-13-1- الگوهای شناختی توجهی
2-2-2-13-2- الگوی فرایند انتقال
2-2-2-13-3- الگوی پردازش اطلاعات
2-2-2-13-4- الگوی کمبود (نقص مهارت ها)
2-2-2-13-5- الگوی نقض دوگانه
2-2-2-13-6- الگوی شناختی –رفتاری
2-2-2-13-7- مطالعات ژنتیکی
پژوهش های داخلی و خارجی
پرسشنامه
منابع
مبانی نظری و پژوهشی
آموزش خودکارآمدی برای دانش آموزان
این مجموعه شامل 50 صفحه ورد قابل ویرایش از آموزش خودکارآمدی به دانش آموزان است که به شیوه علمی و با رفرنس های داخل متن و پایانی تدوین گردیده است و مطالب زیر را شامل می شود.
فهرست مطالب
2-2-1- مبانی نظری خودکار آمدی
2-2-1-1- تاریخچه خودکارآمدی
2-2-1-2- تعاريف خودکارآمدی
2-2-1-3- خود و خودکارآمدی
2-2-1-4- مؤلفههای خودکارآمدی
2-2-1-5- مفهوم خودكارآمدي
2-2-1-6- اثرات خودكارآمدي بر كاركردهاي روانشناختی
2-2-1-6-1- تأثیر خودكارآمدي بر سطح انگيزش
2-2-1-6-2- تأثیر خودكارآمدي بر عواطف
2-2-1-7- خودكارآمدي خاص و خودكارآمدي عام
2-2-1-8- رويکرد شناختي -اجتماعي خودکارآمدی
2-2-1-9- فرآیندهای فعال شونده مرتبط با خودکار آمدی
2-2-1-10- منابع خودکارآمدی
2-2-1-10-1- دستاوردهای عملکردی
2-2-1-10-2- تجربیات جانشینی
2-2-1-10-3- ترغیب کلامی یا قانع سازی کلامی
2-2-1-10-4- برانگیختگی فیزیولوژیکی
2-2-1-11- مراحل رشد خودکارآمدی
2-2-1-11-1- کودکی
2-2-1-11-2- نوجوانی
2-2-1-11-3- بزرگسالی
2-2-1-11-4- پیری
2-2-1-12- خودکارآمدی و انگیزش
2-2-1-13- خودکارآمدی و رشد و تقويت تواناییها
2-2-1-14- خودکارآمدی و تنظیم عملکرد
2-2-1-15- خودکارآمدی و انتظار
2-2-1-16- خودکارآمدی و تفاوتهای سنی و جنسیتی
2-2-1-17- خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی
پژوهش های مرتبط
پروتکل آموزش خودکارآمدی
منابع
ساختمان بتنی
تعداد طبقات 4
زیربنا 800 متر مربع
پارکینگ و 3 طبقه مسکونی
نقشه های اجرایی معماری و سازه ای
علوم اعصاب ورزشی که در تقاطع علوم اعصاب کاربردی و روانشناسی ورزشی قرار دارد، در میان موضوعات داغ خود، فرآیندها و مکانیسم¬های شناختی و عاطفی را که کارایی ورزشی را همراهی می¬کند، در بر می¬گیرد.
این فصل بر کاربردهای فعلی تکنیکهای روانفیزیولوژیکی و الکتروفیزیولوژیکی، مانند بیوفیدبک و نوروفیدبک، برای حمایت یا توانمندسازی کارایی در ورزش تمرکز دارد. به طور خاص، شما، مقدمهای بر مکانیسمهای کُنش اکثر تکنیکهای مرتبط در این زمینه، مدولاسیونهای عصبی-بدنی-رفتاری که توسط فرصتهای مداخله متفاوت، مورد هدف قرار میگیرند، و یادداشتهای کاربردی فنی را پیدا خواهید کرد.
ما در مورد ارزش خودآگاهی و توانایی تشخیص صحیح فیدبک (بازخوردهای) بدنی، به ویژه زمانی که ورزشکاران باید با رقابت روبرو شوند و ارتباط مهارت¬های خودتنظیمی قوی برای دستیابی به حداکثر کارایی را مورد بحث قرار خواهیم داد. علاوه بر این، ما یک مقایسه انتقادی بین اثربخشی و نقاط قوت و ضعف تکنیکهای بیوفیدبک/نوروفیدبک و تکنیکهای سنتیتر تمرین ذهنی در حوزه علوم ورزشی را گزارش خواهیم کرد. در نهایت، پروتکل های مختلف اعمال شده در ورزش¬های خاص مانند بیس بال، گلف، فوتبال و ژیمناستیک، ارائه و مورد بحث قرار خواهد گرفت.
بیوفیدبک و نوروفیدبک: اصول و مکانیسمهای عمل
تعداد صفحات : 79