
نمونه سوالات پروتکل های آفلاین فوریت های پزشکی
فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 18 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان
پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت زد اف(ZF).بازیگر جهانی در فناوری درایو لاین driveline
در این فایل مطالب ارزشمندی از نگاه اندیشمندان بازاریابی و تامین قطعات گیربکس در ارتباط با شرکت آلمانی ZFبا رویکرد موضوعات تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش از جمله : ماتریسansof- ماتریس swot-ماتریس vrio-ماتریس pestel-بازاریابی با روکرد ۵c marketing-و استراتژی بازاریابی و اهداف سازمانی به صورت تحلیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و با ۲۲۴ اسلاید تخصصی پاورپویننت ارائه می گردد که امید است مورد توجه و استفاده سروران ارجمند قرار گیرد
زد اف (فریدریشسهافن آگ)، که به اختصار zf نیز نامیده میشود، یکی از شرکت های خوشنام و نامدار آلمانی است که کار اصلی این کمپانی طراحی و تولید اکسل و گیربکس کامیونها، اتوبوسها، ماشینآلات کشاورزی، راهسازی و معدنی، توربینهای بادی و تجهیزات سنگین در جهان میباشد.
دفتر اصلی کمپانی زد اف در شهر فریدریشسهافن واقع در کشور آلمان در ایالت بادن وورتمبرگ است. که دارای ۲۵ کارخانه تولیدی در سراسر جهان میباشد.
تاریخچه زد اف
در اوایل قرن بیستم، دقیقا زمانی که متفکرین و نوآوران با تکنولوژیهای جدید پا به عصر جدیدی گذاشتند شرکت زد اف کار خود را شروع کرد.
فردیناند گراف فون زپلین ژنرال ۵۲ ساله که بازنشسته جنگ و علاقه مند به تسخیر کردن راه های هوایی برای سیر و سفر و حمل و نقل توسط انسان بود یکی از افرادی بود که در ابتدای کار با این کمپانی همکاری میکرد. ژنرال به خاطر علاقه زیادی که در این زمینه داشت باعث شد که پس از سال ها توسعه و همکاری، اولین بالون (LZ1) در تاریخ ۲ ژوئیه ۱۹۰۰ تولید و از این پایگاه هوایی بلند شد که بر فراز دریاچه بودنزه به پرواز درآمد.
ساخت کشتی زیپلین
در سال ۱۹۱۴ میلادی، زمانی که کشور آلمان وارد جنگ شد، حکمرانی کل کشور به دست ارتش افتاد، دقیقا زمانی که گراف زیپلین داشت به رویای باور نکردنی خود برای رد شدن کشتی هوایی خود از اقیانوس اطلس فکر میکرد و برای همین نیاز به یک سری ابزار و قطعات داشت. برای مثال به خاطر بهبود در عملکرد انتقال قدرت موتور به ملخ هواپیما نیاز به چرخ دنده داشت تا کشتی هوایی زیپلین به پرواز در بیاید. ولی در آن زمان چرخ دنده در بازار موجود نبود. در نتیجه با همکاری مکس ماگ (Max Maag) که صاحب یک کارخانه ابزار ماشین در شهر زوریخ بود توانستند آن چرخ دنده را بسازند.
سپس در سال ۱۹۱۵ میلادی کارخانه دنده فریدریشسهافن Zahnradfabrik Friedrichshafen مخفف ZF بهعنوان کمپانی خصوصی، متعلق به LZ و مکس مگ تاسیس شد. ساختن چرخ دنده و جعبه دنده برای هواپیما، ماشین و قایق یکی از هدف های اصلی zf در ابتدای کار بود.
در ادامه سال های بعدی خودروسازان شرکت زد اف را به عنوان یک شریک ضروری در کسب و کار خود حساب می کردند. همچنین به خاطر گسترش و نفوذ زیاد در عملیات های بین المللی گروه زد اف باعث شد تا مشتریان زیادی را به طرف خود بکشاند. به عنوان مثال در سال ۱۹۷۴ شرکت پژو حدود چهارصد هزار دستگاه گیربکس اتوماتیک HP22 در طول ۷ سال سفارش داد، به همین علت این شرکت باعث شد که بتواند در دیگر کمپانی ها نیز نفوذ کند.
دهه ۱۹۸۰
حدودا اوایل سال ۱۹۸۶ بود که zf توانست بخش گیربکس و چرخ دنده فرمان ZF را تاسیس کند.
همچنین توانستند در ایالات متحده آمریکا بخش جدیدی با عنوان گیربکس های (ECOLITE) برای شرکت فورد را ارائه دهند.
در همان موقع کرایسلر سفارش هایی را برای زد اف تعیین کرد؛ برای مثال ساخت گیربکس HP 24 برای آئودی V8 و در طول زمان بر روی برند های خوشنام مانند ب ام و، جگوار، لوتوس، مازراتی، پژو، ولوو، آلفارومئو، رنجرور، سیتروئن، فیات، لانچیا، ساب و کرایسلر نصب شد.
در سال ۱۹۸۸ بود که شرکت zf از طرف فورد و جگوار به خاطر کیفیت بالای محصولات جوایز متعددی دریافت کرد.
دهه ۱۹۹۰
در سال ۱۹۹۰ شروع همکاری با دو شرکت ژاپنی را برای ساخت پمپ ها ، قطعات پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی و سایر قطعات برای سیستم های فرمان در ایالات متحده آمریکا را انجام داد.
گیربکس جدیدی که شرکت زد اف به نام (Ecotronic) تولید کرده بود موجب کاهش ۱۵ درصدی مصرف سوخت شده بود. در نتیجه باعث جذب شدن کمپانی های بزرگی مانند فولکس واگن شده بود.
زد اف در سال ۲۰۱۵ توانست کمپانی آمریکایی TRW با حدود ۶۵۰۰۰ کارمند و کارگر را به مبلغ تقریبی ۱۳ و نیم میلیارد دلار خریداری کند. چرا که میخواست در رقابت با رقبای خود مانند بوش، کونتیننتال، دنسو و مگنا پیشی بگیرد. و در حال حاضر نزدیک به یک سوم فروش خود را در آمریکا دارد.
ZF در حال حاضر
در حال حاضر خودرو سازهایی مانند فورد، بی ام دبلیو، مرسدس بنز و… و یا حتی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی مانند بیل مکانیکی، لودر بلدوزر و… ، قطعات و ابزاری مانند گیربکس ، شاسی ، سیستم ایمنی خود را از شرکت زد اف تهیه میکنند.
همچنین این کمپانی با هدف راحت تر کردن زندگی و کار روزمره مردم اقدام به سرمایه گذاری هنگفت و زیاد در بخش اینترنت اشیا را قرار داده اند. اگر دقت کرده باشید بیش از ۶۰ درصد خودروها و ماشین آلات موجود در بازار جهانی قطعات شرکت زد اف در آن قرار دارد. این بدان معناست که این شرکت پیشرفت و نفوذ زیادی در بخش صنعت خود را دارا هست.
این شرکت دارای پنج واحد کسب کار میباشد که به آنها اشاره ای خواهیم کرد؛
تکنولوژی انتقال قدرت خودرو: گیربکسهای اتوماتیک، گیربکسهای دستی / دابل کلاچ، محور حرکتی، ریخته گری تحت فشار
تکنولوژی شاسی خودرو: سیستم شاسی، قطعات شاسی، تکنولوژی سیستم تعلیق
تکنولوژی خودروهای تجاری: تکنولوژی سیستم نیروی محرکه وانت و ون. سیستم محور و گیربکس برای اتوبوس ها و ماشین آلات سنگین
تکنولوژی صنعتی: سیستم خارج از بزرگراه، سیستم تست، سیستم نیروی محرکه وسایل نقلیه دریایی، تکنولوژی هوانوردی، تکنولوژی توربین بادی
تکنولوژی ایمنی فعال و غیرفعال که در حال حاضر بهعنوان ZF-TRW شناخته میشود
و دو واحد مستقل کسب و کار:
سیستمهای الکترونیکی
سرویسهای ZF
محصولات تولیدی شرکت زد اف
همانطور که ذکر شد گروه زد اف در شاخه های زیادی مشغول به کار است. که شاخه های اصلی شامل گیربکس و چرخ دنده میباشد. در ادامه به چند مورد از شاخه های تولیدات این شرکت اشاره میکنیم:
سیستم های انتقال
فرمان
اکسل و سایر اتصالات آن
سیستم های الکترونیکی
سیستم های پیشرفته کمک راننده (ADAS)
سیستم های کمربند ایمنی
سیستم های ترمز
ایربگ ها
درآمد ZF
در پاراگراف های قبل توضیح دادیم که گروه زد اف حدودا بالای ۶۰ درصد صنعت قطعات خودروسازی جهان را به دست گرفته است. همین آمار نشان دهنده حجم عظیمی از گردش مالی بالای این شرکت است. طبق آخرین گزارش ها این شرکت در سال ۲۰۱۹ حدودا مبلغ ۳۶,۵۲ میلیارد یورو درآمد حاصل از فروش محصولات خود را داشته است.
همچنین این شرکت دارای شش سایت تحقیق و توسعه در سرتاسر جهان است. تا بتواند توسعه محصول مربوط به بازارهای محلی را ارائه دهد. ZF سالانه تقریباً ۵ درصد از درآمد فروش خود را روی تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند.
نمایندگی ها
گروه ZF در سراسر جهان نمایندگی دارد. بازار اصلی اروپا است. و پس از آن منطقه آسیا و اقیانوسیه شامل استرالیا ، آمریکای شمالی و جنوبی و خاورمیانه و آفریقا قرار دارد
فهرست
تاریخچه زد اف
ساختن چرخ دنده و جعبه دنده
واحدهای کسب وکار زد اف
محصولات تولیدی شرکت زد اف
درآمد ZF
بهترین انتخاب استراتژی ZF
سطوح استراتژی ZF
جای پای جهانی ZF
چگونه ZF در حال شکل دادن به تحول است
دستور العمل برای موفقیت – سیستم عامل دوگانه
پایداری یعنی مسئولیت پذیری
ZF چگونه به طور پایدار فکر می کند و عمل می کند
افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی
ماتریس آنسوف در شرکت زد اف
نفوذ در بازار
افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی
کاهش هزینه های عملیاتی
مشارکت و سرمایه گذاری مشترک.
مزایا و ویژگی های محصول جدید
توسعه بازار
توسعه محصول
کاربرد ماتریس آنسوف در اچ پی
مسئولیت اجتماعی شرکت ZF
ارزش ها
اهداف مسئولیت اجتماعی در شرکت زداف ZF
افزایش سلامت و رفاه
ایجاد ارزش مشترک (CSV)
چگونه خلق ارزش را به حداکثر برسانیم؟
تعهدات شرکت ZF
زنجیره تامین
تلاش برای دستیابی به اهداف پایدار
بهبوداستانداردهای زندگی
تجزیه و تحلیل بازاریابی(۵سی مارکتینگ)در ZF (5C Marketing)
شرکت
تحلیل SWOT درشرکت ZF
مشتریان
رقبا
همکاران
محتوا(متن)
زمینه سیاسی
بیانیه چشم انداز ZF
اجزای بیانیه چشم انداز
چگونه یک بیانیه چشم انداز ایجاد کنیم
نحوه اجرای بیانیه چشم انداز
گروه بندی ایده های مشابه و تهیه پیش نویس
ارزیابی بیانیه چشم انداز
بیانیه ماموریت شرکت ZF
انگیزشی و الهام بخش
دقیق و انعکاس دهنده پیشنهادات شرکت
هدف ZF ازتدوین بیانیه ماموریت
شرکت ZF Friedrichshafen چگونه توانست به پیشنهاد وعده داده شده خود دست یابد؟
مشتریان بازار هدف ZF
اهداف ZF Friedrichshafen /دستیابی به اهداف سازمانی چیست؟
اجزای اهداف
اهداف سازمانی ZF
نحوه توسعه اهداف
Mckinsey 7s 7 اس مکنزی درشرکت زد اف
عناصر تاثیرگذاری در ۷ اس مکنزی
ارزش های مشترک
عناصر سخت
انعطاف پذیری و سازگاری
سیستم ها
عناصر نرم
ارزش های مشترک
سبک
تجزیه و تحلیل VRIOدرشرکت ZF
کاربرد VRIO درشرکت ZF
باارزش
نادر
تکرارنشدنی
سازمان
استراتژی اقیانوس آبی در ZF Friedrichshafen S
چهار اقدام استراتژیک برای توسعه منحنی های ارزش خریدار جدید
چارچوب شش مسیربرای شرکت ZF
سه طبقه غیر مشتری
تحلیل گروه های غیر مصرف کننده یک صنعت
دنباله ایجاد یک نوآوری ارزش اقیانوس آبی
حفظ قیمت برای جذب مشتریان درZF
مقبولیت
نقشه سودمند خریدار
چرخه تجربه خریدار و اهرم های ابزار
ارزش نوآوری
ایجاد نوآوری ارزش/ خریدار در مقابل تولید کننده .
References
در نقشه اتوکد طرح جامع شهر خرم آباد که در سال 1391 تصویب شده است تمامی کاربری های پیشنهادی این طرح قابل مشاهده و اندازه گیری است. اطلاع از نقشه های طرح های جامع شهری به پژوهشگران شهری کمک فراوانی می نماید.
این جزوه درس هیدرونیک برای رشته عمران بصورت دستنویس و مرتب و اسکن شده برای دانشگاه تهران و استاد ربیعی پور در ۴۶ صفحه بصورت پی دی اف و حجم ۳.۹ مگابایت آماده شده است .
روستای زیارتی گردشگری ییلاقی مهوید در استان خراسان جنوبی شهرستان فردوس بخش اسلامیه دهستان باغستان در 30 کیلومتری شمال شرقی شهر فردوس قرار دارد بر اساس آمار سال 1395 در این روستا 198 نفر زندگی میکردند که نسبت به امار 10 سال قبل یعنی 1385 ( 289 نفر )حدود 3.7 درصد کاهش جمعیت مشهود است .
قدمت روستای مهوید
آب وهوای روستای مهوید
مشخصات قنات اصلي مهويد
آرامگاه امامزاده سلطان احمد
امامزاده ابوالحسن(ع)
سد بتونی روستای مهوید
چنار کهنسال روستای مهوید
مسجد جامع مهوید
غار روستای مهوید (صفه)
برخی از رسوم واداب مردم مهوید
توصیف روستای مهوید
شهر باغستان در استان خراسان جنوبی شهرستان فردوس بخش اسلامیه دهستان باغستان در فاصله ۱۰ کیلومتری شمال شرق شهرستان فردوس در ارتفاع 1500-1600متر از سطح دریا ( از جنوب غرب تا شمال شرق)قرار دارد جمعیت شهر باغستان در سال 1395 حدود 2704 نفر براورد شده بود
شهر باغستان با باغ های مفرح ودلانگیز و عبور جاده فردوس-گناباد از خیابان مشجر ولیعصر(به طول 7 کیلومتر دومین خیابان مشجر کشور ایران شناخته شده است ) شهر باغستان و جاری شدن دو نهر قنات تاریخی بلده ومزین شدن خیابان به درختان سر به فلک کشیده چنار بید سپیدار افرا صنوبر و... از شهر باغستان به عنوان منطقه نمونه گردشگری یاد میشود .
در فایل 8 صفحه ای در قالب فورمت پی دی اف به معرفی جاذبه های گردشگری اداب وسنن رایج در شهر باغستان همراه با تصاویر دلانگیز اشاره میشود
مبانی نظری و پژوهشی رشد فردی دانش آموزان
مجموعه حاضر شامل 37 صفحه ورد قابل ویرایش است که به شیوه علمی همراه با رفرنس های داخل متن و پایانی و پرسشنامه تدوین و موارد زیر را شامل شده است.
فهرست مطالب:
2-2-3- مبانی نظری رشد فردی
2-2-3-1- رشدفردی
2-2-3-2- مفهوم رشد فردی
2-2-3-3- اقدام برای رشد فردی و شکل گیری هویت در نوجوانی تا اوایل بزرگسالی
2-2-3-4- ابعاد اصلی ابزار رشدفردی
2-2-3-5- عوامل موثر بر رشد فردی
2-2-3-6- مراحل رشد فردي
2-2-3-6-1- بهبود اوضاع
2-2-3-6-2- ایجاد پایه و اساس
2-2-3-6-3-کمال و بلوغ فکری
2-2-3-6-4- توسعه روابط
2-2-3-6-5- شناخت ارزشها و نقاط قوت
2-2-3-6-6- انجام و تکمیل امور
2-2-3-7- مؤلفه های شناختی و رفتاری در رشد فردی
2-2-3-8- مقابله شناختی، هدف خودکارآمدی و رشد فردی بیماران
2-2-3-9- مدل کیز از از سلامت روانی با اقدام برای رشد فردی به عنوان یک پیش بین به صرفه
2-2-3-10- رشد اجتماعی
2-2-3-11- اهداف اجتماعی رشد فردی
پژوهش های داخلی و خارجی
پرسشنامه
منابع
مبانی نظری و پژوهشی استرس تحصیلی
مجموعه حاضر شامل 46 صفحه ورد قابل ویرایش است که به شیوه علمی تدوین گردیده و دارای رفرنس های داخل متن و پایان فصل و همچنین پرسشنامه می باشد.
فهرست مطالب
2-2-2- مبانی نظری استرس تحصیلی
2-2-2-1- استرس تحصیلی دانش آموزان
2-2-2-2- انواع استرس بر حسب علل ایجاد کننده آن
2-2-2-3- استرس تحصیلی
2-2-2-4- عوامل ایجاد کننده استرس تحصیلی
2-2-2-5- اثرات حاصل از استرس تحصیلی
2-2-2-6- استرس تحصیلی و دختران
2-2-2-7- عوامل موثر در استرس تحصیلی و همبسته ها
2-2-2-7-1- عوامل مرتبط با استرس
2-2-2-7-2- روابط والدین با فرزند و انتظارات والدین از کودک
2-2-2-7-3- انتظارات معلم
2-2-2-7-4- مهارتهای تحصیلی (روش صحیح مطالعه)
2-2-2-7-5- دشواری امتحان
2-2-2-7-6- محیط برگزاری امتحان
2-2-2-7-7- عوامل شخصیتی
2-2-2-7-8- عوامل خانوادگی
2-2-2-8- انواع واکنش به استرس
2-2-2-8-1- بخش فیزیکی
2-2-2-8-1-1- درجه حرارت بدن
2-2-2-8-1-2- پاسخهای تنفسی
2-2-2-8-1-3- پاسخهای عضلانی
2-2-2-8-1-4- پاسخهای شکمی
2-2-2-8-1-5- واکنشهای در ناحیهی سر
2-2-2-8-1-6- واکنشهای قلبی و عروقی
2-2-2-8-2- بخش هیجانی – عاطفی
2-2-2-8-2-1- واکنش خُلقی
2-2-2-8-2-2- واکنشهای دهانی و هیجانی
2-2-2-8-2-3- احساس از دست دادن کنترل
2-2-2-8-3- بخش شناختی – ذهنی
2-2-2-8-3-1- تفکر غیر منطقی
2-2-2-8-3-2- احساس شکست و طرد شدن
2-2-2-8-3-3- از دست دادن تمرکز
2-2-2-9- استرس آموزشگاهی
2-2-2-10- علائم و نشانههای استرس تحصیلی
2-2-2-11- سببشناسی استرس تحصیلی
2-2-2-12- پیامدهای استرس تحصیلی
2-2-2-13- مهمترین الگوها و نظریه های استرس تحصیلی
2-2-2-13-1- الگوهای شناختی توجهی
2-2-2-13-2- الگوی فرایند انتقال
2-2-2-13-3- الگوی پردازش اطلاعات
2-2-2-13-4- الگوی کمبود (نقص مهارت ها)
2-2-2-13-5- الگوی نقض دوگانه
2-2-2-13-6- الگوی شناختی –رفتاری
2-2-2-13-7- مطالعات ژنتیکی
پژوهش های داخلی و خارجی
پرسشنامه
منابع
مبانی نظری و پژوهشی
آموزش خودکارآمدی برای دانش آموزان
این مجموعه شامل 50 صفحه ورد قابل ویرایش از آموزش خودکارآمدی به دانش آموزان است که به شیوه علمی و با رفرنس های داخل متن و پایانی تدوین گردیده است و مطالب زیر را شامل می شود.
فهرست مطالب
2-2-1- مبانی نظری خودکار آمدی
2-2-1-1- تاریخچه خودکارآمدی
2-2-1-2- تعاريف خودکارآمدی
2-2-1-3- خود و خودکارآمدی
2-2-1-4- مؤلفههای خودکارآمدی
2-2-1-5- مفهوم خودكارآمدي
2-2-1-6- اثرات خودكارآمدي بر كاركردهاي روانشناختی
2-2-1-6-1- تأثیر خودكارآمدي بر سطح انگيزش
2-2-1-6-2- تأثیر خودكارآمدي بر عواطف
2-2-1-7- خودكارآمدي خاص و خودكارآمدي عام
2-2-1-8- رويکرد شناختي -اجتماعي خودکارآمدی
2-2-1-9- فرآیندهای فعال شونده مرتبط با خودکار آمدی
2-2-1-10- منابع خودکارآمدی
2-2-1-10-1- دستاوردهای عملکردی
2-2-1-10-2- تجربیات جانشینی
2-2-1-10-3- ترغیب کلامی یا قانع سازی کلامی
2-2-1-10-4- برانگیختگی فیزیولوژیکی
2-2-1-11- مراحل رشد خودکارآمدی
2-2-1-11-1- کودکی
2-2-1-11-2- نوجوانی
2-2-1-11-3- بزرگسالی
2-2-1-11-4- پیری
2-2-1-12- خودکارآمدی و انگیزش
2-2-1-13- خودکارآمدی و رشد و تقويت تواناییها
2-2-1-14- خودکارآمدی و تنظیم عملکرد
2-2-1-15- خودکارآمدی و انتظار
2-2-1-16- خودکارآمدی و تفاوتهای سنی و جنسیتی
2-2-1-17- خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی
پژوهش های مرتبط
پروتکل آموزش خودکارآمدی
منابع
ساختمان بتنی
تعداد طبقات 4
زیربنا 800 متر مربع
پارکینگ و 3 طبقه مسکونی
نقشه های اجرایی معماری و سازه ای
علوم اعصاب ورزشی که در تقاطع علوم اعصاب کاربردی و روانشناسی ورزشی قرار دارد، در میان موضوعات داغ خود، فرآیندها و مکانیسم¬های شناختی و عاطفی را که کارایی ورزشی را همراهی می¬کند، در بر می¬گیرد.
این فصل بر کاربردهای فعلی تکنیکهای روانفیزیولوژیکی و الکتروفیزیولوژیکی، مانند بیوفیدبک و نوروفیدبک، برای حمایت یا توانمندسازی کارایی در ورزش تمرکز دارد. به طور خاص، شما، مقدمهای بر مکانیسمهای کُنش اکثر تکنیکهای مرتبط در این زمینه، مدولاسیونهای عصبی-بدنی-رفتاری که توسط فرصتهای مداخله متفاوت، مورد هدف قرار میگیرند، و یادداشتهای کاربردی فنی را پیدا خواهید کرد.
ما در مورد ارزش خودآگاهی و توانایی تشخیص صحیح فیدبک (بازخوردهای) بدنی، به ویژه زمانی که ورزشکاران باید با رقابت روبرو شوند و ارتباط مهارت¬های خودتنظیمی قوی برای دستیابی به حداکثر کارایی را مورد بحث قرار خواهیم داد. علاوه بر این، ما یک مقایسه انتقادی بین اثربخشی و نقاط قوت و ضعف تکنیکهای بیوفیدبک/نوروفیدبک و تکنیکهای سنتیتر تمرین ذهنی در حوزه علوم ورزشی را گزارش خواهیم کرد. در نهایت، پروتکل های مختلف اعمال شده در ورزش¬های خاص مانند بیس بال، گلف، فوتبال و ژیمناستیک، ارائه و مورد بحث قرار خواهد گرفت.
بیوفیدبک و نوروفیدبک: اصول و مکانیسمهای عمل
چکیده
یادگیری عمیق (DL)، با سرعت، از سال 2006 به یک مسیر تحقیقاتی در حال رشد تبدیل شده و پیشرفته-ترین کارایی¬ها را در طیف وسیعی از زمینهها از جمله تشخیص اشیا، بخش¬بندی تصویر، تشخیص گفتار و ترجمه ماشینی، بازتعریف میکند. در سیستمهای تولیدی مدرن، پایش ماشینی سلامت های مبتنی بر داده به دلیل استقرار گسترده حسگرهای ارزانقیمت و اتصال آنها به اینترنت، محبوبیت زیادی دارد. در همین حال، یادگیری عمیق، ابزارهای مفیدی را برای پردازش و تحلیل این کلان داده¬های ماشینی، فراهم می¬کند. هدف اصلی این مقاله، بررسی و خلاصه کردن کار تحقیقاتی نوظهور یادگیری عمیق در پایش ماشینی سلامت است. پس از معرفی کوتاه تکنیکهای یادگیری عمیق، استفاده از یادگیری عمیق در سیستمهای پایش ماشینی سلامت، عمدتا از جنبههای زیر بررسی میشوند: خود رمزگذار (AE) و انواع آن، ماشین های بولتزمن محدود شده و انواع آن از جمله شبکه باور عمیق (DBN) و ماشینهای بولتزمن عمیق (DBM)، شبکههای عصبی کانولوشن (CNN) و شبکههای عصبی بازگشتی (RNN). علاوه بر این، یک مطالعه تجربی بر روی کارایی این رویکردها انجام شده که در آن دادهها و کد، به صورت آنلاین بوده است. در نهایت، برخی از روندهای جدید روش¬های پایش ماشینی سلامت مبتنی بر DL مورد بحث قرار می گیرند.
توضیحات:
تعداد صفحات : 30